A/SL klasse index.

Hier kun je al je vragen wat betreft regelgeving kwijt
Gebruikersavatar
Gerard Roelofsen
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 1245
Lid geworden op: 17 okt 2011 20:32
Locatie: Borculo

Re: A/SL klasse index.

Bericht door Gerard Roelofsen »

nee omdat we je al een aantal keer vertellen hoe het zit en je niet wilt luisteren, iets wilt aannemen of accepteren.

we worden een beetje moe van de herhaling de hele tijd, dat is ook geen discussie maar zeuren als een klein kind om een snoepje.
Whatever you can do, or dream you can, BEGIN IT!
Boldness has Genius, Power and Magic in it.
"Goethe"

People that believe in heaven, Don't want to die to get there!
"Steve Jobs"

marcus555
Junior
Berichten: 73
Lid geworden op: 09 jan 2012 12:22

Re: A/SL klasse index.

Bericht door marcus555 »

Ik vraag niet om een snoepje maar om een eerlijke manier van sprinten.

Regels zijn regels,en als er een gtr r35 mee mag doen in de A/SL klasse en of ie nou wel ooit heeft gesprint of niet ,elke boerenpummel weet dat die GTR R35 een 2.9 sec op de 100km/h zit en een 11.3 sec op de 1/4 mile,en dat wordt gewoon toegestaan er is ook een regel rij 2 x een 0.5 sec onder je index tijd en er volgt disqwalificatie,de kwart finale rijdt ie 11.5 ,boem dat is 1, toen een 11.8 om net niet gedisqwalificeert te worden,en tegen mij rijdt ie een 11.5 sec boem dat is 2 ,moet ie eigenlijk gedisqwalificeert worden,maar is niet gebeurd,hij wint de finale,en krijgt felicitatie,s en een foei,ja mag de volgende keer pas weer meedoen als je een scatterschild en een rolkooi hebt en in de SM klasse rijdt, die 2 evo,s van richard murmans en adreas jhonas die reden in de 11 sec mochten het champioenschap gewoon afmaken,werden 2e en 4e in de A/SL klasse,dus ja heb ik niet zo veel problemen mee,moet ik gewoon iets sneller worden,dat is gezonde concurentie,vindt ik leuk,maar dan ga je niet tegen mij zeggen dat ik niet door die 11.99 sec heen mag ,want dit en dat,regels zus en zo.

Dus regels zijn regels niet alleen voor marcus ,voor iedereen ,en daar gaat het mij om,dat is mijn punt.
Lul je hier maar eens onderuit,met je snoepje.

Gebruikersavatar
Jaap blom
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 337
Lid geworden op: 19 okt 2011 15:49

Re: A/SL klasse index.

Bericht door Jaap blom »

Is er tegen jou ook niet gezegd dat je jouw zaakjes volgende keer voor elkaar moet hebben? Ben jij direkt gedisqualificeerd? Elke rijder krijgt de eerste keer het voordeel van de twijfel. Ben je dus onder de tijd door gegaan krijg je een waarschuwing dat je de veiligheids eisen de volgende keer voor elkaar dient te hebben. Dat geldt dus ook voor jou. 1 waarschuwing dus. En die heb je dus al gehad, en die andere heeft m nu ook gehad. en nu. Blijf je een eenmans fractie of doe je gewoon lekker mee?

marcus555
Junior
Berichten: 73
Lid geworden op: 09 jan 2012 12:22

Re: A/SL klasse index.

Bericht door marcus555 »

Nee ik heb nog geen waarschuwing gehad want mijn snelste tijd was een 12.3,en ben aan t bouwen,maar lees goed wat er in mijn bericht staat,ik snap de regels,ik draai ook al een paar jaar mee,alleen gaat het soms niet eerlijk ,en als ik er dan over begin ,willen ze dat niet,en dat is niet redelijk,ik ben geen verkeerd persoon,en ga niet zomaar een discussie aan,als ik daar geen reden voor heb,ik wil gewoon kunnen sprinten,en lol hebben net als de rest,als ik snel genoeg ben voor de SM klasse komt die rolkooi en scatterschild er heus wel in,maar in de A/SL is dat niet nodig,en ook niet als je een keertje een 11.8 of 11.9 dat moet kunnen ik rij een blauwe subaru impreza en sprint bekant elke zaterdag er zit niks anders op dan goed spul,van aandrijving tot motorblok van turbokit tot ecu systeem,van brembo rondom tot 4 puntsgordel,enz het apparaat heeft al heel wat geld gekost,en als ik de stap wil maken naar SM,moet ik dat zelf kunnen bepalen ,en dat moet je niet opgelegd worden,daar gaat t mij meer om.
En die regels,ik heb het zo vaak gezien,en het wordt gewoon geacepteerd,warom bij mij niet,omdat ik marcus ben.

Gebruikersavatar
Gerard Roelofsen
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 1245
Lid geworden op: 17 okt 2011 20:32
Locatie: Borculo

Re: A/SL klasse index.

Bericht door Gerard Roelofsen »

kijk nu begin je prettiger te communiceren,
Je hebt een punt mbt sneller als 11.99 in de a/sl, gaan we niet ontkennen en heeft . MAAR...meld dit gewoon via e-mail dan kunnen we er rekening mee houden en actie op ondernemen. Ga je schreeuwen op een forum dan hebben wij er zoals je gemerkt hebt moeite mee.

dat je in jou auto veel geld hebt gestoken voor goed materiaal is super, maar wij hebben niet alleen regelgeving voor jou maar voor iedereen.

Al je hulp nodig hebt voor een rolbeugel of vliegwiel schild, vraag het gewoon. dan zullen we je helpen.

gr
Whatever you can do, or dream you can, BEGIN IT!
Boldness has Genius, Power and Magic in it.
"Goethe"

People that believe in heaven, Don't want to die to get there!
"Steve Jobs"

marcus555
Junior
Berichten: 73
Lid geworden op: 09 jan 2012 12:22

Re: A/SL klasse index.

Bericht door marcus555 »

Ok dan hou ik nu op met zeuren,maar ga pas van klasse veranderen als ik echt te snel ben voor A/SL,en daar dan ook klaar voor ben ,en dan ook die safty upgrades.

En mocht ik een keertje uitschieten,niet gelijk gaan mierenneuken,want anders ga ik je agent noemen.

Gebruikersavatar
Gerard Roelofsen
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 1245
Lid geworden op: 17 okt 2011 20:32
Locatie: Borculo

Re: A/SL klasse index.

Bericht door Gerard Roelofsen »

goed zo,


case closed
Whatever you can do, or dream you can, BEGIN IT!
Boldness has Genius, Power and Magic in it.
"Goethe"

People that believe in heaven, Don't want to die to get there!
"Steve Jobs"

bundie
Junior
Berichten: 41
Lid geworden op: 08 feb 2012 11:05

Re: A/SL klasse index.

Bericht door bundie »

Kleine side note....

R35 gtr had een kooi.....
Horsepower sells cars.....Torqeu wins races

marcus555
Junior
Berichten: 73
Lid geworden op: 09 jan 2012 12:22

Re: A/SL klasse index.

Bericht door marcus555 »

Ja die rode had een kooi, niet die silvere ,die rode ree SE de silvere ree A/Sl waar ie nooit in had mogen rijden,ik denk dat ik al weet wie m daar heeft geplaatst,hij heeft meestal een blauwe bodywarmer aan en een mutsje op,is lichtgetind 1,90m lang dun postuur,zeer strenge houding,en komt volgens mij uit persia,vandaar ie ook geen benul heeft dat een standaart GTR R35 11,3 sec rijdt op een beetje 1/4mile vroeger ree ik voor hem,en toen MSR het weer overnam rij ik nu voor hun,wat die niet leuk vindt,en zich aan irirteerd,vandaar dat ie zo,n auto,in de A/SL klasse doet,puur om mij terug te pakken,en er staan dingen op camera dat ie duidelijke bewegingen maakt dat ik verloor,daar was ie zeer blij mee ,hij feliciteerde de GTR r35 rijder heel erg,wat de rest niet deed,dat staat ook op film,en heb ik zelf gezien,en dat ie vorige keer baalde dat die kever geen benzine meer had,maatje hoorde zijn commentaar,hij was niet happy.

Maargoed maakt verder niet uit,dat lost zichzelf wel op uitijndelijk,ik ga eerst weer wat update,s doen,en kijk wel hoe dicht ik bij de 12 sec kom.

Gebruikersavatar
Corsa_GSi
DHRA Timing Crew
DHRA Timing Crew
Berichten: 750
Lid geworden op: 19 okt 2011 14:38
Locatie: Regio Rotterdam
Contacteer:

Re: A/SL klasse index.

Bericht door Corsa_GSi »

Dit soort dingen moet je melden aan Cary of Gerard via een PM of email en niet zo op het forum los gaan beschuldigen.
Als je het via de juiste kanalen meldt, dan kan er hoor en weder hoor worden toegepast.
Dat is een betere oplossing dan het hier posten!

Daarnaast koop dan gelijk een rolkooi en vliegwielschild voor ieders veiligheid, dan ben je daar vast vanaf.
Mocht je toch onder de 11,99 gaan.
Speed provides the one genuinely modern pleasure!

Gesloten