Contact DHRA

Hier kun je al je vragen wat betreft regelgeving kwijt
babs bunny
Normal
Berichten: 112
Lid geworden op: 20 okt 2011 23:38
Locatie: elst
Contacteer:

Re: Contact DHRA

Bericht door babs bunny »

Beste Julien,

Om even te reageren op je vragen hier dan mijn uitleg.
Vorig jaar heb ik je mail ontvangen en deze doorgestuurd naar Cary omdat ik hier die gegevens niet heb, helaas heb ik dat dan niet meer in de hand en het spijt me dan ook dat je niks gehoord hebt.
Jammer is alleen dat je vervolgens zo lang wacht om hier melding van te maken en dat dan op het forum(je had ook gewoon een nieuwe mail kunnen sturen)
Verder heb ik van jou een verzoek gehad van klasse wijziging op 28-01-2013 en deze ook beantwoordt.
Vervolgens krijg ik op 14-2-2013 een mail en deze heb ik dezelfde dag nog beantwoord. Deze laatste mail zal ik je nogmaals toesturen.

Hoop hiermee voldoende te hebben gezegd.

met vriendelijke groet

Marieke
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!!

Ppd-rider
Rookie
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 sep 2012 20:36

Re: Contact DHRA

Bericht door Ppd-rider »

Beste Marieke,

Voordat ik hier op het forum kwam had ik al een aantal mails gestuurd naar jullie naar contact en inschrijvingen zoals ik al eerder vermeld had... ik heb daar geen antwoord op gekregen.. voordat ik die mails had gestuurd had ik namelijk op zandvoort zelf ook al deze klacht tegen 1 van jullie medewerkers verteld dat mijn tijden niet kloppen.

Nou vergaat de wereld niet als ik de verkeerde tijden niet heb maar ik zou het toch wel leuk vinden als ik mijn eigen tijden zou hebben. Maar als door die medewerker mij verteld word dat ik dan een mail moet sturen en daar niet op gereageerd word op verschillende mails en verschillende contactpersonen vind ik erg jammer.

Buiten dat om hebben jullie mijn verzoek klasse wijziging netjes en snel behandeld en ook netjes beantwoord.
Echter heb ik nog een mail gestuurd over de 2 autos die ik ingeschreven heb omdat een maat van mij zich op 1 of andere redene niet kan aanmelden en inschrijven ( wat overigens pas na 17 maar opgelost kan worden wat ik erg raar vind dat dat zo lang moet duren) of hij dan via mijn inschrijving ook kon rijden.

Ook daar heb ik netjes en snel een mail op terug gehad waar ik helaas niet alles duidelijk in was waarop ik nog een aantal vragen stelde die helaas weer niet meer beantwoord werden. Ik heb u nog 3 mails gestuurd waarin ik vroeg of u mijn mails ontvangen had en u hier op kon reageren.


Nu wil ik niemand zwart maken en heb ik helemaal geen boze bedoeling dat ik het via het forum probeer maar vind ik toch wel een beetje laks met de mails omgegaan word of wel heel toevallig heel vaak de mails niet aankomen.



Maar dan stel ik nu nog een keer via het forum mijn vraag:

Kan mijn maat via de inschrijving van mij waarop ik 2 autos ingeschreven heb ook zelf rijden met de sprints in assen?
Ik rij in mijn bmw m5 en hij in zijn ford mustang supercharged.


Mvg Julien
Gang is alles remmen is angst.. angst is een emotie en emoties kan je onderdrukken!!

Gebruikersavatar
Gerard Roelofsen
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 1245
Lid geworden op: 17 okt 2011 20:32
Locatie: Borculo

Re: Contact DHRA

Bericht door Gerard Roelofsen »

Waarom kan hij zich niet inschrijven dan?? Heeft hij zijn account wel geactiveerd via de email dan
Whatever you can do, or dream you can, BEGIN IT!
Boldness has Genius, Power and Magic in it.
"Goethe"

People that believe in heaven, Don't want to die to get there!
"Steve Jobs"

Gebruikersavatar
Marcel Gouma
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 955
Lid geworden op: 15 sep 2011 12:27
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Contact DHRA

Bericht door Marcel Gouma »

ja dat snap ik ook niet?
ik heb in mijn mailbox nix staan over een account wat niet aangemaakt kan worden..
http://www.corsa-novatuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Webmaster DHRA

babs bunny
Normal
Berichten: 112
Lid geworden op: 20 okt 2011 23:38
Locatie: elst
Contacteer:

Re: Contact DHRA

Bericht door babs bunny »

Ik krijg duidelijk niet alle mail van jou binnen(die 3 mails over of ik iets ontvangen heb, heb ik nml niet)
Om je vraag dan toch te kunnen beantwoorden hier de uitleg.

Jou maat kan niet op jou inschrijving rijden, hij moet zichzelf inschrijven met een eigen startnummer(ook als hij in jou auto gaat rijden) dus als jij je 2 keer hebt ingeschreven dan is het wenselijk dat jij je auto waar je niet mee rijdt verwijderd uit de inschrijfmodule. Dat hij zich niet kan inschrijven is raar, waarschijnlijk heeft hij een aantal dingen gemist.
Hij moet zijn account activeren door middel van de activatielink die gestuurd wordt naar zijn mailadres.
De gegevens van de auto moeten compleet zijn en de klasse waarin hij ingedeeld wordt/staat moet geschikt zijn voor het evenement(lees deze klasse moet meedoen 17 maart)

Mocht het desondanks niet lukken dan stuur me een mailtje naar het mailadres wat ik je via de PM gestuurd heb

hoop dat het nu duidelijk is en dat het zeer zeker gaat lukken

groeten Marieke
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!!

Ppd-rider
Rookie
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 sep 2012 20:36

Re: Contact DHRA

Bericht door Ppd-rider »

Morgen ben ik bij hem en zal ik eens meekijken.
Hij heeft mij verteld dat na het aanmelden voor een account steeds een foutnelding kwam.
Dit heeft hij gemeld via de site en heeft hij met ene michelle gesproke en die zij dat dit probleem waarschijnlijk pas na 17 maart opgelost kon zijn wat wij erg raar vinden.

Maargoed morgen zullen we er nog eens naar kijken.
Gang is alles remmen is angst.. angst is een emotie en emoties kan je onderdrukken!!

Gebruikersavatar
Gerard Roelofsen
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 1245
Lid geworden op: 17 okt 2011 20:32
Locatie: Borculo

Re: Contact DHRA

Bericht door Gerard Roelofsen »

Er is geen Michelle actief bij dhra. Dus deny dat er een Aantal zaken niet goed lopen
Whatever you can do, or dream you can, BEGIN IT!
Boldness has Genius, Power and Magic in it.
"Goethe"

People that believe in heaven, Don't want to die to get there!
"Steve Jobs"

Plaats reactie