Automaxx Street Power

Nakletsen over een evenement
Gebruikersavatar
Shepherd moon
Senior
Berichten: 322
Lid geworden op: 22 dec 2011 17:54
Locatie: Belgie Waasland

Re: Automaxx Street Power

Bericht door Shepherd moon »

telt jaf mee voor de seizoenscompetitie mss? :think
of is dit een tussendoortje als race?
Honda EG4 "Mini-me" D15 (RIP) 148pk 174,8 nm
60ft 2,17 sec 200m 9,360 sec 121,83km/u 400m 14,612 sec 150,13 km/u (Brustem)
NU 166,8pk 154nm
60ft 2,335 sec 200m 9,540 sec 123,08km/u 400m 14,656 sec 154,18 km/u (Drachten)

Gebruikersavatar
Marcel Gouma
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 955
Lid geworden op: 15 sep 2011 12:27
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Automaxx Street Power

Bericht door Marcel Gouma »

nee, is tussendoor.
Zou niet eerlijk voor de amerikanen en duitsers zijn..
Want die tellen ook niet mee..

Zie ook de agenda op de site voor wat wel en niet meeteld
http://www.corsa-novatuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Webmaster DHRA

Gebruikersavatar
Shepherd moon
Senior
Berichten: 322
Lid geworden op: 22 dec 2011 17:54
Locatie: Belgie Waasland

Re: Automaxx Street Power

Bericht door Shepherd moon »

ah, ik dacht al... ging me idd ook niet logisch lijken tov de andere niet japanse merken ;)
Honda EG4 "Mini-me" D15 (RIP) 148pk 174,8 nm
60ft 2,17 sec 200m 9,360 sec 121,83km/u 400m 14,612 sec 150,13 km/u (Brustem)
NU 166,8pk 154nm
60ft 2,335 sec 200m 9,540 sec 123,08km/u 400m 14,656 sec 154,18 km/u (Drachten)

070-racing_rx7
Rookie
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 jan 2012 15:29

Re: Automaxx Street Power

Bericht door 070-racing_rx7 »

hahahaha wortelt toch 400 meter sloop ik je en tuurlijk is een sb snel op 200 meter met 4 wiel drive maadat noem ik geen auto rijden mij oma ken zo een ding zelfs blazen .
je ben helemaal blij er mee maar ik heb maar 1 run gereden met de hele este versnelling wielspin
en nog een 60ft rijden van 2.0 en een ijd van 8.14 als je een beetje ken reken reken jij d maar uit wat er gebeurt a ik grip heb en wij 400 meter rijden nog maals ik wed me papieren er wel om leukeboodschappen wagn voor mijn vrouw die sub
dus ga niet zo bijdehand lopen doen ineens of je de man ben met je je mist de snelle jongens de egte jongens vreten je om die rijd dikke 10 sec wat denk jij wel niet te gaan rijden dan beetje mindwaardig praten over andere mensen of j het alemaal gemaakrt heb hahah jaf zullen we zien en vergeet je papieren niet mijn civic trok een 60f van 1.7 en een 200 meter tijd v 7.8 met 270 pk vor wiel aangedreven hahah en dan doe jij blij we zullen zien

Gebruikersavatar
Marcel Gouma
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 955
Lid geworden op: 15 sep 2011 12:27
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Automaxx Street Power

Bericht door Marcel Gouma »

rustig holleman...
denk aan je hartkleppen ;)

We gaan binnenkort gewoon lekker knallen op de 400 meter en voor een mooi tijd..
http://www.corsa-novatuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Webmaster DHRA

070-racing_rx7
Rookie
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 jan 2012 15:29

Re: Automaxx Street Power

Bericht door 070-racing_rx7 »

nee hij moet weten dt die niet zomaar alles ken zeggen ik moet gebeld worden door mensen aan de andere kant van nederland dat deze meneer mij belachelijk loopt t maken dus reageer ik eff

Gebruikersavatar
Marcel Gouma
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 955
Lid geworden op: 15 sep 2011 12:27
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Automaxx Street Power

Bericht door Marcel Gouma »

Denk dat marcus het niet zo bedoelde...
Weet je wat het is met forum's, er zit geen emotie achter.

Dus laat je niet opfokken..
:boohoo
http://www.corsa-novatuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Webmaster DHRA

Gebruikersavatar
P.orno
Junior
Berichten: 41
Lid geworden op: 10 jan 2012 14:33

Re: Automaxx Street Power

Bericht door P.orno »

nou zo komt het op het automaxx forum wel over, en vindt je het dan gek dat die even op zn plek wordt gezet.

Gebruikersavatar
Corsa_GSi
DHRA Timing Crew
DHRA Timing Crew
Berichten: 750
Lid geworden op: 19 okt 2011 14:38
Locatie: Regio Rotterdam
Contacteer:

Re: Automaxx Street Power

Bericht door Corsa_GSi »

Zeg Ronnie, daar noem je ook een forum op ook zeg.... :lol

Had toen het net er was na 2 maanden al een ban van een jaar daar, en dat alleen omdat ik de waarheid vertelde over bepaalde gebeurtenissen!

Vroeger las ik er nog wel is wat, maar het is allemaal geblaat en weinig wol daar :x

En aan Hollaman inderdaad het advies zich niet te laten opnaaien.... :nx
Forums dat is alleen tekst en er zit een heel ander soort emotie achter dan als je face to face staat te praten!

Als je het er toch niet uitkomt, doe het dan lekker op de Strip, dan weet je zeker wie de grootste / snelste heeft :jerry
Speed provides the one genuinely modern pleasure!

marcus555
Junior
Berichten: 73
Lid geworden op: 09 jan 2012 12:22

Re: Automaxx Street Power

Bericht door marcus555 »

zooooooooooooooooo .

Rustig maar hoor,zo bedoel ik het niet,weet niet wie jou gebled heeft of wat ze gezegd hebben.
Die rx7 is idd snel en ja er was iets kapot gegaan anders hedden we mekaar tegen gekomen in de finale had ik best leuk gevonden,zou dan best close geworden zijn.

En dat er grote jongens miste dat lieg ik niet, zal ik er effe een paar op noemen ,andy ,goldy,die zijn van sneaky tuning,die eclipse gsx,marcel van dalen,tolga,JD,JF dat zijn 3 subaru,s ,de speedster van rik hak,die pontiac ging stuk,anders had ie gewonnen,en sam woo was er ook niet.de meeste zijn ook nog aan t bouwen,dus die komen nog,daar bedoel ik verder niks mee,die waren er alleen niet bij ;)

Maar om papieren rijden doe ik niet aan,wat denk je nou zelf,bij mij gaat het om de eer,en als we dat wel deden had ik nu al een rx7 gehad, jij ree 8.145 ik een 7.860 sec,maargoed dat maakt niet uit,maar de manier hoe jij reageert,is echt een beetje te,slaat ook nergens op trouwens,ik doe hellemaal niet of ik de man ben en dat ik de hele wereld aan kan,want de snelste was Otto met de sprint kever en als ie wel benzine had ,dan won ie met gemak van mij,ik heb de beste man zelf nog persoonlijk gesproken en hem zelfs een hand gegeven,vind die kever wel cool,ik ben er gewoon op J.A.F,ik kom daar gewoon om leuke tijden neer te zetten,en lol te hebben,wat jij wil doen is je eigen keuze,dus rustig maar,en dan zien we aan t eind van de dag wel wie het snelste is,dus tot die tijd niet zo boos doen,en het niet zo opvatten,want jij maakte ook grapjes over mij,doe ik toch ook niet zo lijp.

Het enigste wat ik gezegd heb was:oja een impreza is alleen snel in de 1e versnelling,daarna steld ie niet zoveel meer voor,wie zei dat ook al weer,ben zijn naam effe kwijt,groetjes willy wortel,als je daar al boos om wordt ,dan kan je weinig hebben,en warom heb ik dat gezegd ,omdat je heel veel praatjes had voor dat we nog maar 1 sprint getrokken hadden,en je wist wel zeker dat je ging winnen,en dat die subaru van mij niet zo snel was en bla bla bla bla,en je wou zelfs om papieren rijden,slaat ook nergens op trouwens.het is geen fast en the furious :lol
Maar je roept nu al dat je me gaat pakken op de 400m,en dat jou rx7 mijn sub opvreet,dat wil ik nog wel eens zien dan,want mijn subaru heeft altijd honger,en een rx7 staat op het hoofd menu,so your on, see you @ J.A.F ;)


Groetjes

Marcus,MSR Midlands ;)

Plaats reactie