Folkert je laatste zinnen gaan we eerst intern bespreken.
Mijn verzoek aan ieder hier niet verder over door te gaan of nieuwe topics over aan te maken.
drachten 12 juli
- Marcel Gouma
- DHRA Technical Inspection
- Berichten: 955
- Lid geworden op: 15 sep 2011 12:27
- Locatie: Twente
- Contacteer:
- knetter
- DHRA Timing Crew
- Berichten: 269
- Lid geworden op: 23 sep 2011 22:13
- Locatie: reek
- Contacteer:
Re: drachten 12 juli
even een dingetje aan mijn kant van het verschil baan prep of geen baan prep voor de gene die hebben kunnen rijden en die lekker aan het knallen waren super om de grip te zien vanaf de start ik moet alleen wel zeggen ik heb in mijn 10 jaar nog nooit zoveel assen en bakken zien sneuvelen op 1 evenement
Re: drachten 12 juli
Ik zie liever geen prep. Ik moest vol gas launchen en nog kwam ik niet lekker weg. Verschil zonder en met is 0.2 sec.
Oponthoud is ook niet echt handig met al die kapotte spullen en olie etc.
Hoe zit het eigenlijk met de prijs uitreiking nu?
Oponthoud is ook niet echt handig met al die kapotte spullen en olie etc.
Hoe zit het eigenlijk met de prijs uitreiking nu?
- freek corsa
- DHRA Timing Crew
- Berichten: 568
- Lid geworden op: 16 nov 2011 21:32
- Locatie: Friesoythe
Re: drachten 12 juli
Met prep kan ik veel constanter rijden dan zonder baan prep.
Zonder baan prep is de grip erg afhankelijk van wie er voor je op de baan heeft gereden.
Daarop kun je bijna geen index opgeven.
Zonder baan prep heb ik op 1 avond tijden verschillende van 12.5 tot 13.0 gereden.
En dat was allemaal door de wisselende grip op en na de startlijn.
Het liefst rij ik op een prep baan.
En anders direct na een dikke Amerikaanse auto met brede dikke rubber sloffen.
Anders heb ik geen constante grip.
Maar eerlijk is eerlijk, bij het stoplicht op straat heb je ook geen baan prep.
Zonder baan prep is de grip erg afhankelijk van wie er voor je op de baan heeft gereden.
Daarop kun je bijna geen index opgeven.
Zonder baan prep heb ik op 1 avond tijden verschillende van 12.5 tot 13.0 gereden.
En dat was allemaal door de wisselende grip op en na de startlijn.
Het liefst rij ik op een prep baan.
En anders direct na een dikke Amerikaanse auto met brede dikke rubber sloffen.
Anders heb ik geen constante grip.
Maar eerlijk is eerlijk, bij het stoplicht op straat heb je ook geen baan prep.
#111 Freek Teeuwen -> Opel Corsa A C20NE Turbo -> 700kg 277pk 417Nm -> 1/4 mile 11,87 sec.