bende opdrachten

Nakletsen over een evenement
Gesloten
070-racing_rx7
Rookie
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 jan 2012 15:29

bende opdrachten

Bericht door 070-racing_rx7 »

Ten eerste wou ik zeggen dat ik liever niet had dat het zo geeindigst was das punt 1.

Maar nu wil ik toch wel even me verhaal kwijt om dat 1 mannetje bijdehand praat,
Over mij op fb terwijl ik dat niet ken zien dus doe ik het even hier
Een uur wachten achter op de baan halfe motor gang was al geweest en er gaat er 1 op ze plaat
Ken gebeuren maar laten ons nog steeds 20 min staan toen waren we het zat ook de.grote harry
Die altijd alles volgens de regels doet en we gingen zonder toestemming.tr
Maar ook de motor rijders hun klasse was nig niet voor bij dus sloten lekker achter aan en rijden maar
Een uur naar motor rijders gekeken en wij maar denken zoveel waren het er toch nier
Nee hun gingen achter de tribune langs en hek op.zij en hop zo.weer in de rij
Daar begon de elende al en daarom heb se ze run niet kunnen maken
Ik sts vooraan en harry achter mij er werdt in de line up gezegdt holleman tegen eljan dus goed keuring ik.mog.rijden sta je op de baan en mag je ineens niet meer rijden getouwtrek
Dan hoor ik later dat ik de baan oficials niet opvolg terwijl meneer harry 3 keer gezegdt wordt nee het is klaar en toch nog ze zin door dramt en achter mij langs toch de baan op rijdt want ja hij is natuurlijk.meer als.wij
Dan zit iedereen me op tejagen naast me auto en oke.ik.rij om de man heen
Dan komt.de man johan genaamt aan rennen en slaat snooi hard op mijn carbon motorkap
Waar naar fotos gestuurd naar gerard een barst en 3 haar scheuren in me blankelak
Nou sorry en dan is het een schande van mij kant dat die een klap krijg ben je gek geworden
Hij moet blij zijn dan die hem schamde kijken of harry zo leuk gaat vinden als iemand zomaar een deuk in jou hard verdiende auto slaat of je hem dan ook niet effe ze nek om wil draaien
De hele dag broeide er al.iets want alles was kut en dan schreeuwen jij rijdt hier nooit.meer.ook goed neee ik had niet om.die man heen moeten rijden maar.eerst wel.rijden dan niet.ben geen jojo
Maar geeft niemand het recht om.mijn auto te zitten dus het onschuldige verhaaltje van harry dat de me stopte en ik hem sloeg lekt aan alle kanten ik typ dit niet voor een discussie ik wil gewoon mijn kant van het verhaal ej van heeeeeeeeeeeeeeellllll veel mensen die dit ook vonden even aan kaarten
En mensn die me zoeken en blablabla altijd hebben ze andere nodig heel zielig
Hij verdiende die klap op ze bek meer dan goed en de schade aan mijn kap gaat ook betaalt worden maandag wordt die getaxst splinter nieuwe kap zat er op
Maar goed ik had daarna niet over die baan mogen knalluh kaar was woest en kon ook niet achteruit dus dan maar vooruit daar mijn excuus voor voor het johan verhaal egt niet en carry ook niet ik weet voortaan dat je mensen de spullen mag slaan en kapot maken want dan hen jij het gedaan

070-racing_rx7
Rookie
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 jan 2012 15:29

Re: bende opdrachten

Bericht door 070-racing_rx7 »

En de man waar ik om heen ree die ik zogemaand bijna aan ree maar waar ik gewoon ok heen ree
Die man kwam bij me staan en zij laat je niet zo opnaaien je heb gelijk hij moet van je auto afblijven en ik hoor ja hij was helemaal van de kaart want ik ree hem aan jo rot toch op man

Minime2013

Re: bende opdrachten

Bericht door Minime2013 »

Aha dus dit is de werkelijk het verhaal ok nu hoor ik van de persoon zelf en geen omstanders van motorkap wist ik ook ni 100xx verhalen

Gebruikersavatar
Marcel Gouma
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 955
Lid geworden op: 15 sep 2011 12:27
Locatie: Twente
Contacteer:

bende opdrachten

Bericht door Marcel Gouma »

Ik ga dit topic ff op slot gooien.
Later zullen we beslissen hoe en wat.

Ik heb nu geen zin aan welles nietes spelletjes.
http://www.corsa-novatuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Webmaster DHRA

Gesloten