eerste run op een event, gelijk brokken

Plaats reactie
Gebruikersavatar
lachgasvullen.nl
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 308
Lid geworden op: 14 sep 2011 23:59
Contacteer:

eerste run op een event, gelijk brokken

Bericht door lachgasvullen.nl »

[youtube][/youtube]

Ducati Olanda Club
Junior
Berichten: 96
Lid geworden op: 27 jan 2012 10:11

Re: eerste run op een event, gelijk brokken

Bericht door Ducati Olanda Club »

ja, soms is een rijbaanscheiding ietsje veiliger

babs bunny
Normal
Berichten: 112
Lid geworden op: 20 okt 2011 23:38
Locatie: elst
Contacteer:

Re: eerste run op een event, gelijk brokken

Bericht door babs bunny »

tja ik zeg maar zo, ze zeuren soms bij ons over de veiligheid, nu weet je waarom we zo streng zijn
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!!

daddyphilipsen
Junior
Berichten: 35
Lid geworden op: 15 jan 2012 02:03

Re: eerste run op een event, gelijk brokken

Bericht door daddyphilipsen »

Veiligheid heeft hier niets mee te maken. Dit is gewoon een kwestie van dat iedereen denkt dat dragracen/streetracen met een motor niets voorstelt. Maar zelfs met een straatmachine met weinig vermogen is het nog bijzonder lastig om het goed te doen. Dat wordt in dit filmpje wel weer gedemonstreerd.
Misschien wordt het toch tyd dat er voor onze motorrijders wat meer respect komt want er gebeurt vrijwel nooit wat terwijl het wel verschrikkelijk hard gaat. :rock
Dus niet meer zeuren over de tyd die het kost en goh wat maken die motoren een verschrikkelijk lawaai zeg.
Het is ook nog eens zo dat als de motoren gaan rijden vrijwel al het aanwezige publiek naar de baan loopt om te gaan kijken. :rock

Ducati Olanda Club
Junior
Berichten: 96
Lid geworden op: 27 jan 2012 10:11

Re: eerste run op een event, gelijk brokken

Bericht door Ducati Olanda Club »

daddyphilipsen schreef:Veiligheid heeft hier niets mee te maken. Dit is gewoon een kwestie van dat iedereen denkt dat dragracen/streetracen met een motor niets voorstelt. Maar zelfs met een straatmachine met weinig vermogen is het nog bijzonder lastig om het goed te doen. Dat wordt in dit filmpje wel weer gedemonstreerd.
Misschien wordt het toch tyd dat er voor onze motorrijders wat meer respect komt want er gebeurt vrijwel nooit wat terwijl het wel verschrikkelijk hard gaat. :rock
Dus niet meer zeuren over de tyd die het kost en goh wat maken die motoren een verschrikkelijk lawaai zeg.
Het is ook nog eens zo dat als de motoren gaan rijden vrijwel al het aanwezige publiek naar de baan loopt om te gaan kijken. :rock
Ja, en zeker nu die ducati ook iedere keer meedoet :lol

russelheimer
Junior
Berichten: 80
Lid geworden op: 25 jan 2012 23:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: eerste run op een event, gelijk brokken

Bericht door russelheimer »

daddyphilipsen schreef:Veiligheid heeft hier niets mee te maken. Dit is gewoon een kwestie van dat iedereen denkt dat dragracen/streetracen met een motor niets voorstelt. Maar zelfs met een straatmachine met weinig vermogen is het nog bijzonder lastig om het goed te doen. Dat wordt in dit filmpje wel weer gedemonstreerd.
Misschien wordt het toch tyd dat er voor onze motorrijders wat meer respect komt want er gebeurt vrijwel nooit wat terwijl het wel verschrikkelijk hard gaat. :rock
Dus niet meer zeuren over de tyd die het kost en goh wat maken die motoren een verschrikkelijk lawaai zeg.
Het is ook nog eens zo dat als de motoren gaan rijden vrijwel al het aanwezige publiek naar de baan loopt om te gaan kijken. :rock
Van mijn kant zit dat nu wel goed. en ik weet dat dat bij meerdere zo zit.

Ik ergerde me eerst aan het lawaai maar heb inmiddels de grootste herrischopper gesproken, nu ik zijn kant van het verhaal weet heb ik er begrip voor. Plus de afgelopen keer waren de motor rijders met echt een extreem grote groep voor mijn gevoel groter als normaal, ook begreep ik dat er een grote groep aan het begin van het gebeuren heeft staan overleggen. Wat ik een erg goed initiatief vind.

Gebruikersavatar
tonkawasuki
Junior
Berichten: 65
Lid geworden op: 25 jan 2012 21:57
Locatie: spijkenisse
Contacteer:

Re: eerste run op een event, gelijk brokken

Bericht door tonkawasuki »

hee daddy ben je er bij de 21 ste en de 5e ?????? we moeten nog steeds een keer kennis maken !! :rock
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat

daddyphilipsen
Junior
Berichten: 35
Lid geworden op: 15 jan 2012 02:03

Re: eerste run op een event, gelijk brokken

Bericht door daddyphilipsen »

Hee tonkawasuki Ik heb dat wel in de planning en heb ook al ingeschreven. Ik kom alleen niet met de yamaha want die is nog steeds kapot maar met mijn oude honda zwart/grijze cbr1000f. Hoop dat het lukt.
Moet ff kijken of ik hem na bijna een jaar stil staan nog aan de gang krijg en dan nog kettingsetje vervangen en ander achterbandje erop.
Met voor bike rijdt jij btw?
En het kennis maken lijkt mij inderdaad wel ff tyd worden hahahaha

Gebruikersavatar
tonkawasuki
Junior
Berichten: 65
Lid geworden op: 25 jan 2012 21:57
Locatie: spijkenisse
Contacteer:

Re: eerste run op een event, gelijk brokken

Bericht door tonkawasuki »

daddyphilipsen schreef:Hee tonkawasuki Ik heb dat wel in de planning en heb ook al ingeschreven. Ik kom alleen niet met de yamaha want die is nog steeds kapot maar met mijn oude honda zwart/grijze cbr1000f. Hoop dat het lukt.
Moet ff kijken of ik hem na bijna een jaar stil staan nog aan de gang krijg en dan nog kettingsetje vervangen en ander achterbandje erop.
Met voor bike rijdt jij btw?
En het kennis maken lijkt mij inderdaad wel ff tyd worden hahahaha

ik zal gelijk dat onderblokje ff in de bus gooien ,mischien ben je er mee geholpen je weet maar nooit ,en zo makkelijk wil ik ook weer niet van je winnen haha :lol
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat

daddyphilipsen
Junior
Berichten: 35
Lid geworden op: 15 jan 2012 02:03

Re: eerste run op een event, gelijk brokken

Bericht door daddyphilipsen »

Hallo Ton
Wel sportief dat je zelf aan je verlies wilt mee werken hahahahaha :rock :lol
Maar 1 ding scheelt
Je hoeft niet te zeulen met het blok want ik ga het niet redden om vrijdag as in drachten te komen, laat staan te rijden.
Ik vind dat erg jammer maar er zit de laatste tyd veel dingen tegen hier.
Veel plezier vrijdag en heel misschien lukt het mij wel om 5 oktober te komen rijden
Mvg arnold

Plaats reactie