Een charge cooler is juist absoluut geen restrictie.
De pressure drop die ik nu ervaar is toe te kennen aan de inlaat temperatuur.
Ik druk nu maar 0.9 bar ongeveer. Kan de logs ff niet inzien nu.
Maar vergeet niet dat mijn inlaat temp met meer dan 80 graden is gedaalt.
Koudere lucht is compacter dan warme lucht.
Ik heb destijds ongeveer een halve dag lopen twijfelen over andere slicks.
Maar dan moet ik zoveel aanpassen. Daar heb ik helemaal geen zin aan.
Trek hiermee nu al 1.7 sec. Op de 60ft.
Die 1.7 op de 60ft is heel erg netjes.
Nog gefeliciteerd daarmee.
Ik moest op het moment dat we beide onze time-slips kregen, eerst mijn tegenslag verwerken.
Vandaar dat ik je niet direct heb gefeliciteerd.
#111 Freek Teeuwen -> Opel Corsa A C20NE Turbo -> 700kg 277pk 417Nm -> 1/4 mile 11,87 sec.
Bij explosion rij je de 1.7 elke run met een uitschieter naar de 1.6. Dat scheelt behoorlijk met de vrijdagavond competitie. En wil je weten wat je auto doet heb je prep nodig. En hoe kan je harry als vergelijking nemen Gerard?
Dus explosion of santa pot en is ook een leuke beleving. Walter met de witte kever turbo ging daar ook 11,5.
Er werdt aangeboden door explosio om daar rijders van de vrijdagavond competitie te laten rijden voor 1x voor 150 euro. Nou ik zou dat met bijde handen aanpakken als je weet wat je normaal moet betalen voor een weekend.
en waarom ik harry als vergelijk neem, is dat harry meer profijt van een prep baan heeft dan een d-sl auto.
ik ben persoonlijk niet tegen prep maar het word zo vaak neer gezet als een wonder middel terwijl dat niet is, het is een hulp middel. Denk dat de meesten rijders eerst aan hun set-up moeten sleutelen en daar de eerste winst kunnen halen, daarna is een betere baan pas aan de orde.
nogmaals ik ben niet tegen explosion , in tegen deel zelf. en als iemand prep wil ervaren zou ik zeker de kans aangrijpen om voor 150,- te rijden voor een weekeind om het eens uit te proberen.
Whatever you can do, or dream you can, BEGIN IT!
Boldness has Genius, Power and Magic in it. "Goethe"
People that believe in heaven, Don't want to die to get there! "Steve Jobs"
allemaal leuk en aardig, maar met prep maak je ook eerder wat stuk.
Ik hoef nog niet direct een baan te starten met trackbite.
Laat die wagen eerst maar eens heel blijven.
En Ronnie, een 60ft van 1.7 is voor mij niet een uitschieter op de vrijdag avond.
Vorig jaar ook alleen maar lage 1.8 en mid tot hoge 1.7 gehad op een baan zonder prep.
Trackbite is en blijft een hulp middel, en je moet ervoor zorgen dat je auto ook hard kan zonder prep.
Als je die combinatie gevonden hebt ben je in mijn ogen goed bezig...