Thnx voor de complimenten! Op de meeste fora waarderen ze de ombouw naar subi motor niet bepaald...
Ik heb nog een foto van het interieur er bij gezet. Motor is op dit moment er uit omdat ik met de kabelboom bezig ben...
Vw Kever 2.2 Sentimental Journey
- Shepherd moon
- Senior
- Berichten: 322
- Lid geworden op: 22 dec 2011 17:54
- Locatie: Belgie Waasland
Re: Vw Kever 2.2 Sentimental Journey
die oude playboy
Honda EG4 "Mini-me" D15 (RIP) 148pk 174,8 nm
60ft 2,17 sec 200m 9,360 sec 121,83km/u 400m 14,612 sec 150,13 km/u (Brustem)
NU 166,8pk 154nm
60ft 2,335 sec 200m 9,540 sec 123,08km/u 400m 14,656 sec 154,18 km/u (Drachten)
60ft 2,17 sec 200m 9,360 sec 121,83km/u 400m 14,612 sec 150,13 km/u (Brustem)
NU 166,8pk 154nm
60ft 2,335 sec 200m 9,540 sec 123,08km/u 400m 14,656 sec 154,18 km/u (Drachten)
Re: Vw Kever 2.2 Sentimental Journey
April 67 net als de autoShepherd moon schreef:die oude playboy
- Shepherd moon
- Senior
- Berichten: 322
- Lid geworden op: 22 dec 2011 17:54
- Locatie: Belgie Waasland
Re: Vw Kever 2.2 Sentimental Journey
damn, echte een verzamelstukje ook een mooi geboortekaartje van de kever
Wel, ik ben benieuwd om de kever in real life te zien, alsook eigenlijk die playboy
Wel, ik ben benieuwd om de kever in real life te zien, alsook eigenlijk die playboy
Honda EG4 "Mini-me" D15 (RIP) 148pk 174,8 nm
60ft 2,17 sec 200m 9,360 sec 121,83km/u 400m 14,612 sec 150,13 km/u (Brustem)
NU 166,8pk 154nm
60ft 2,335 sec 200m 9,540 sec 123,08km/u 400m 14,656 sec 154,18 km/u (Drachten)
60ft 2,17 sec 200m 9,360 sec 121,83km/u 400m 14,612 sec 150,13 km/u (Brustem)
NU 166,8pk 154nm
60ft 2,335 sec 200m 9,540 sec 123,08km/u 400m 14,656 sec 154,18 km/u (Drachten)
- vtec rider
- Normal
- Berichten: 219
- Lid geworden op: 19 okt 2011 09:20
- Locatie: purmerend
Re: Vw Kever 2.2 Sentimental Journey
Volgens mij kun je beter verder met je EJ22 dan met een 2.5sti motor!
EJ22 heeft een full closed deck blok en EJ25 niet.
EJ22 heeft een full closed deck blok en EJ25 niet.
Re: Vw Kever 2.2 Sentimental Journey
ik heb momenteel een EJ22 en geen EJ22T of EJ22G dus ik heb ook geen closed deck helaas.. andere optie is om op mijn blok de koppen van een EJ22T te plaatsen of nu gewoon turbo monteren en niet boven de 0.7 bar rijden.. maar eerst dit seizoen eens kijken hoe alles loopt en of de rest naar wens is, van 36 naar 145pk is toch al een heel verschilvtec rider schreef:Volgens mij kun je beter verder met je EJ22 dan met een 2.5sti motor!
EJ22 heeft een full closed deck blok en EJ25 niet.
- Marcel Gouma
- DHRA Technical Inspection
- Berichten: 955
- Lid geworden op: 15 sep 2011 12:27
- Locatie: Twente
- Contacteer:
Re: Vw Kever 2.2 Sentimental Journey
en helemaal op het gewicht van de wagen
- Corsa_GSi
- DHRA Timing Crew
- Berichten: 750
- Lid geworden op: 19 okt 2011 14:38
- Locatie: Regio Rotterdam
- Contacteer:
Re: Vw Kever 2.2 Sentimental Journey
Een Kever blijft leuk, zeker als die op zijn achterwielen weg kan!
Speed provides the one genuinely modern pleasure!
Re: Vw Kever 2.2 Sentimental Journey
gaat niet lukken denk ik, ik heb nogsteeds een stalen voorkant, en mijn tank en radiator liggen voor in...Corsa_GSi schreef:Een Kever blijft leuk, zeker als die op zijn achterwielen weg kan!
Re: Vw Kever 2.2 Sentimental Journey
Dat is een kwestie van vermogen. Ik heb zelfs de accu, de dry-sump tank en de watertank voorin zitten met een 1303 kever (veerpoten), die op zich al zwaarder zijn aan de voorkant en toen ik even te snel de koppeling op liet komen, kwam de voorkant toch van de grond...DubWehr schreef:gaat niet lukken denk ik, ik heb nogsteeds een stalen voorkant, en mijn tank en radiator liggen voor in...Corsa_GSi schreef:Een Kever blijft leuk, zeker als die op zijn achterwielen weg kan!
Maar ja, standaard subaru's motoren leveren natuurlijk ook niet echt vermogen
(ik zit je maar te stangen hoor )
Leuke kevert en gaaf dat je ermee gaat sprinten op Drachten!