Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc

weazle
Rookie
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 sep 2012 20:38

Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc

Bericht door weazle »

Ken ik niet.
Speedster Turbo Gun METAL 550hp 2013 Botter Tuning & Klasen Motors

Gebruikersavatar
Marcel Gouma
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 955
Lid geworden op: 15 sep 2011 12:27
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc

Bericht door Marcel Gouma »

laatste drachten mijn pr verbeterd.
nou wel stabiel 12.1 sec's gereden.

Nieuwe plannen voor de winter staan al klaar.
Wil iets meer boost erin hebben
http://www.corsa-novatuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Webmaster DHRA

Gebruikersavatar
jos
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 47
Lid geworden op: 18 okt 2011 19:21
Locatie: hardenberg
Contacteer:

Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc

Bericht door jos »

Marcel Gouma schreef:
Nieuwe plannen voor de winter staan al klaar.
Wil iets meer boost erin hebben
Turbo? :jerry

Gebruikersavatar
Marcel Gouma
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 955
Lid geworden op: 15 sep 2011 12:27
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc

Bericht door Marcel Gouma »

haha, nee jos,

gewoon verhouding van de pulley's veranderen..

ach en ook maar eens spelen met dat giegelgas
http://www.corsa-novatuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Webmaster DHRA

russelheimer
Junior
Berichten: 80
Lid geworden op: 25 jan 2012 23:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc

Bericht door russelheimer »

laatste drachten deed de motor het ook echt veel beter als voorheen. hij klonk veel beter bij de burnouts.. en veel meer vlammen uit de uitlaat :P

Gebruikersavatar
tonkawasuki
Junior
Berichten: 65
Lid geworden op: 25 jan 2012 21:57
Locatie: spijkenisse
Contacteer:

Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc

Bericht door tonkawasuki »

ppffttttttttt wat een karwei man ......respecttttt !!! :rock
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat

Gebruikersavatar
Corsa_GSi
DHRA Timing Crew
DHRA Timing Crew
Berichten: 750
Lid geworden op: 19 okt 2011 14:38
Locatie: Regio Rotterdam
Contacteer:

Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc

Bericht door Corsa_GSi »

Misschien dat hij er ooit nog een GT35 of 40 aanknoopt haha lol!!
Speed provides the one genuinely modern pleasure!

Gebruikersavatar
freek corsa
DHRA Timing Crew
DHRA Timing Crew
Berichten: 568
Lid geworden op: 16 nov 2011 21:32
Locatie: Friesoythe

Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc

Bericht door freek corsa »

HX55 van een vrachtwagen is goedkoper.
De oude zijn nog met wastegate i.p.v. VTG.

Ik ben eigenlijk meer nieuwsgierig naar de prestaties met giegel gas erop :D

Mooi dat de motor nu weer zo presteerd als het hoort.
Ik schrok wel ff in Zandvoort ;)
#111 Freek Teeuwen -> Opel Corsa A C20NE Turbo -> 700kg 277pk 417Nm -> 1/4 mile 11,87 sec.

Gebruikersavatar
Abarthdriver
Junior
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jan 2012 18:13
Locatie: Kollum

Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc

Bericht door Abarthdriver »

Marcel Gouma schreef:haha, nee jos,

gewoon verhouding van de pulley's veranderen..

ach en ook maar eens spelen met dat giegelgas
Denk dat je met een 75 /100 shot lachgas al een kleine seconde pakt.
Harry pakt ook een seconde met nos en ik 7 tiende met een 75 shot,maar wel op ongeblazen motoren.
hoe het met turbo en of supercharger werkt weet ik niet echt.
Bas reed ook met supercharger en nos,werkte prima 11,6 als snelste tijd.

Dus :nx Marcel!!
Love the sound of sucking dual Carbs!

Gebruikersavatar
Marcel Gouma
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 955
Lid geworden op: 15 sep 2011 12:27
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc

Bericht door Marcel Gouma »

ja ik hoef eigenlijk alleen alles maar aan te sluiten en er electronica ertussen te knopen.
maar de tijd hahaha

wel ff drama maar gaat goed komen.
jets die er nu inzitten zijn voor 100pk dus dat gaat wel leuk onder vuldruk.

Helemaal als ik de druk stabiel op 1.2 tot 1.4 kan krijgen..

nozzle's zitten er al in, fles is gemonteerd, brandstofsysteem moet ff een aftakking op naar de fuel solenoid (eigen pomp en retour :) )
en natuurlijk de bank op :D
http://www.corsa-novatuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Webmaster DHRA

Plaats reactie