Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc
Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc
Ken ik niet.
Speedster Turbo Gun METAL 550hp 2013 Botter Tuning & Klasen Motors
- Marcel Gouma
- DHRA Technical Inspection
- Berichten: 955
- Lid geworden op: 15 sep 2011 12:27
- Locatie: Twente
- Contacteer:
Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc
laatste drachten mijn pr verbeterd.
nou wel stabiel 12.1 sec's gereden.
Nieuwe plannen voor de winter staan al klaar.
Wil iets meer boost erin hebben
nou wel stabiel 12.1 sec's gereden.
Nieuwe plannen voor de winter staan al klaar.
Wil iets meer boost erin hebben
- jos
- DHRA Technical Inspection
- Berichten: 47
- Lid geworden op: 18 okt 2011 19:21
- Locatie: hardenberg
- Contacteer:
Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc
Turbo?Marcel Gouma schreef:
Nieuwe plannen voor de winter staan al klaar.
Wil iets meer boost erin hebben
- Marcel Gouma
- DHRA Technical Inspection
- Berichten: 955
- Lid geworden op: 15 sep 2011 12:27
- Locatie: Twente
- Contacteer:
Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc
haha, nee jos,
gewoon verhouding van de pulley's veranderen..
ach en ook maar eens spelen met dat giegelgas
gewoon verhouding van de pulley's veranderen..
ach en ook maar eens spelen met dat giegelgas
-
- Junior
- Berichten: 80
- Lid geworden op: 25 jan 2012 23:05
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc
laatste drachten deed de motor het ook echt veel beter als voorheen. hij klonk veel beter bij de burnouts.. en veel meer vlammen uit de uitlaat
- tonkawasuki
- Junior
- Berichten: 65
- Lid geworden op: 25 jan 2012 21:57
- Locatie: spijkenisse
- Contacteer:
Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc
ppffttttttttt wat een karwei man ......respecttttt !!!
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat
- Corsa_GSi
- DHRA Timing Crew
- Berichten: 750
- Lid geworden op: 19 okt 2011 14:38
- Locatie: Regio Rotterdam
- Contacteer:
Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc
Misschien dat hij er ooit nog een GT35 of 40 aanknoopt haha lol!!
Speed provides the one genuinely modern pleasure!
- freek corsa
- DHRA Timing Crew
- Berichten: 568
- Lid geworden op: 16 nov 2011 21:32
- Locatie: Friesoythe
Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc
HX55 van een vrachtwagen is goedkoper.
De oude zijn nog met wastegate i.p.v. VTG.
Ik ben eigenlijk meer nieuwsgierig naar de prestaties met giegel gas erop
Mooi dat de motor nu weer zo presteerd als het hoort.
Ik schrok wel ff in Zandvoort
De oude zijn nog met wastegate i.p.v. VTG.
Ik ben eigenlijk meer nieuwsgierig naar de prestaties met giegel gas erop
Mooi dat de motor nu weer zo presteerd als het hoort.
Ik schrok wel ff in Zandvoort
#111 Freek Teeuwen -> Opel Corsa A C20NE Turbo -> 700kg 277pk 417Nm -> 1/4 mile 11,87 sec.
- Abarthdriver
- Junior
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 15 jan 2012 18:13
- Locatie: Kollum
Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc
Denk dat je met een 75 /100 shot lachgas al een kleine seconde pakt.Marcel Gouma schreef:haha, nee jos,
gewoon verhouding van de pulley's veranderen..
ach en ook maar eens spelen met dat giegelgas
Harry pakt ook een seconde met nos en ik 7 tiende met een 75 shot,maar wel op ongeblazen motoren.
hoe het met turbo en of supercharger werkt weet ik niet echt.
Bas reed ook met supercharger en nos,werkte prima 11,6 als snelste tijd.
Dus Marcel!!
Love the sound of sucking dual Carbs!
- Marcel Gouma
- DHRA Technical Inspection
- Berichten: 955
- Lid geworden op: 15 sep 2011 12:27
- Locatie: Twente
- Contacteer:
Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc
ja ik hoef eigenlijk alleen alles maar aan te sluiten en er electronica ertussen te knopen.
maar de tijd hahaha
wel ff drama maar gaat goed komen.
jets die er nu inzitten zijn voor 100pk dus dat gaat wel leuk onder vuldruk.
Helemaal als ik de druk stabiel op 1.2 tot 1.4 kan krijgen..
nozzle's zitten er al in, fles is gemonteerd, brandstofsysteem moet ff een aftakking op naar de fuel solenoid (eigen pomp en retour )
en natuurlijk de bank op
maar de tijd hahaha
wel ff drama maar gaat goed komen.
jets die er nu inzitten zijn voor 100pk dus dat gaat wel leuk onder vuldruk.
Helemaal als ik de druk stabiel op 1.2 tot 1.4 kan krijgen..
nozzle's zitten er al in, fles is gemonteerd, brandstofsysteem moet ff een aftakking op naar de fuel solenoid (eigen pomp en retour )
en natuurlijk de bank op