En je kunt ook niet zien hoeveel pleken er nog over zijn per event,lekker handig,en overzichtelijk,maar zie jullie zoiezo op supersunday en met een beetje geluk ook op drachten,eerst me subje fixen chiao.
marcus555 schreef:Ik lig niet dwars loop ook niet te zeuren of te klagen ,ik vind het raar hoe dingen gaan,en heb nog 1 wedstrijd te goed,dus dat komt wel goed,ik heb zelfs met jou een heel gesprek gehad face toe face Jaap ,en ik ben geen onredelijke jonge,en vind altijd wel een middeweg,en met 402 events waar max 80 auto,s mee mogen doen reden er vorige keer ook 93 mee,dus daar maak ik me niet druk om, en drachten zijn vaak veel uitvallers,dan maar op de reserve lijst,maar rijden zal ik zoiezo 1 wedstijd,of gaan jullie die nu ook nog afpakken,dan is het duidelijk,doorgestoken kaart,eerst stoppen ze een auto in je klasse die daar niet thuis hoort,dan gaat er een boekje open over veiligheid,en regeltjes ,en nu uitsluiting van deelname omdat het vol zit, wat ik nog nooit heb meegemaakt in 3 jaar tijd.
Haha je zou bijna denken dat ze een hekel aan me hebben,maar ja dit is jullie forum he,en dan komt alles anders over dan gewoon met elkaar praaten,en Babs ik ben die grote blonde jonge die in dat onanje pak met monster energy rondloopt Marcus van de Berkt nr 48
Maargoed ik zie het wel,of ik me wagen in orde heb,en als ie goed is heb ik wat punten te halen,en anders komt dat volgend jaar wel,ik ga me er niet meer druk om maken,heeft geen zin,slecht voor je hart, chiao