Alle voorinschrijvingen vol

marcus555
Junior
Berichten: 73
Lid geworden op: 09 jan 2012 12:22

Re: Alle voorinschrijvingen vol

Bericht door marcus555 »

Niet met DHRA maar automax 402 events wel ,die willen juist auto,s die vinden het niet erg als ik mee doe,en vele mensen zien m graag in actie,maargoed die afgelaste wedstrijd juli de 13e was afgelast dus die mag ik zoiezo inhalen,en die zet ik graag in op zandvoort super sunday,of de laatste drachten,anders is het wel heel lullig,vorig jaar was dit niet en meestal zijn er wel een stuk of 30 die niet op komen dagen,en je kan ook niet altijd vrij krijgen dus dat. en voor de 402 event moet je betalen,ik krijg mail of ik mee wil doen met sprint of time attack,en als je op tijd ben kom je gewoon door de keuring dat is altijd nog gelukt ,en bij andere ook die een leuke auto hebben die bij het event past, vorige keer melde ik me 4 wedstrijden tegelijk aan ,en dacht dat vorige week de rest te doen,bam alles vol,zelfs super sunday wat nog ruim een maand duurt dat is nieuw, en ik snap dat er een max deelnemers veld is,maar auto,s die al een paar keer bij de fast 8 en zelfs finale gereden hebben en meedoen met het kampioenschap die hadden dan best wel een berichtje mogen krijgen van hee let op er zijn nog maar een paar plaatsen vrij ,die zijn niet doorgekomen,want anders had ik het wel eerder gedaan,ik meld me altijd netjes aan,en voor degenen die denken welke auto, nou deze,die blauwe sub met bijna 500pk
Afbeelding

En je kunt ook niet zien hoeveel pleken er nog over zijn per event,lekker handig,en overzichtelijk,maar zie jullie zoiezo op supersunday en met een beetje geluk ook op drachten,eerst me subje fixen chiao.

Gebruikersavatar
Gerard Roelofsen
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 1245
Lid geworden op: 17 okt 2011 20:32
Locatie: Borculo

Re: Alle voorinschrijvingen vol

Bericht door Gerard Roelofsen »

Heel verhaal, maar de kern is dat je zelf te laat bent geweest.
We hebben al ruim van te voren aangegeven dat de inschrijvingen vol lopen.
Whatever you can do, or dream you can, BEGIN IT!
Boldness has Genius, Power and Magic in it.
"Goethe"

People that believe in heaven, Don't want to die to get there!
"Steve Jobs"

Gebruikersavatar
Corsa_GSi
DHRA Timing Crew
DHRA Timing Crew
Berichten: 750
Lid geworden op: 19 okt 2011 14:38
Locatie: Regio Rotterdam
Contacteer:

Re: Alle voorinschrijvingen vol

Bericht door Corsa_GSi »

En gebruik is hoofdletters, leestekens, spaties en de enter toets.
Dan wordt het verhaal ook duidelijker leesbaar.
Speed provides the one genuinely modern pleasure!

marcus555
Junior
Berichten: 73
Lid geworden op: 09 jan 2012 12:22

Re: Alle voorinschrijvingen vol

Bericht door marcus555 »

o hebben jullie dat tegen mij gezegd ik heb jou 3 x achter elkaar niet meer gesproken mr Roelofsen en bij het keuren werdt er alleen gezegd het wordt druk vandaag ,meer heb ik niet mee gekregen ben niet gek,en ok niet vergeetachtig,ze hebben nooit tegen mij gezegd meld je snel aan want het is bijna vol ,niet tegen mij.

Een nieuwsbrief had er best uit gemogen via de mail,dat doet 402 events meestal wel ,van let op nog enkele plaatsen beschikbaar in drag en time attack.

Maar ik heb die wedstrijd van 13 juli nog tegoed,als de sub weer goed loopt,dan zet ik die in op super sunday,en zorg dat ik op tijd ben,ga verder niet in discussie want dat is zinloos,daar was ik de vorige keer al achter gekomen.

Dus dat.

babs bunny
Normal
Berichten: 112
Lid geworden op: 20 okt 2011 23:38
Locatie: elst
Contacteer:

Re: Alle voorinschrijvingen vol

Bericht door babs bunny »

402 geeft altijd nieuwsbrieven uit dat het bijna vol is zelfs als er weinig rijders zijn, maar goed en dat jij uitgenodigd wordt bij 402 en voorrang krijgt prima. Wij zijn geen 402 en ik heb zeer zeker een aantal keer gezegd zowel via het forum als op fb maar ook bij de inschrijvingstent zelf dat het druk is. Of ik jou persoonlijk gesproken heb dat weet ik niet, maar feit blijft dat het druk is en we graag willen dat je bij ons voldoende runs kunt maken.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!!

Gebruikersavatar
Jaap blom
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 337
Lid geworden op: 19 okt 2011 15:49

Re: Alle voorinschrijvingen vol

Bericht door Jaap blom »

@marcus
Als je behalve van dragracen ook van dwarsliggen jouw hobby hebt gemaakt moet je niet lopen zeuren als je lik op stuk krijgt. Er is al eerder op het forum aangegeven dat het inschrijven aardig vol zit. Dus omdat jij je niet eerder dit jaar voor alle events hebt ingeschreven en niet alle postings op het forum of facebook leest sta jij nu op de reserve lijst. Als dat niet duidelijk genoeg is weet ik het niet meer. Teleurstelling kan ik begrijpen, doordrammen en allerlei zaken erbij halen die niets met het probleem van de gesloten inschrijving te maken hebben, is niet echt de weg naar fame and glory

marcus555
Junior
Berichten: 73
Lid geworden op: 09 jan 2012 12:22

Re: Alle voorinschrijvingen vol

Bericht door marcus555 »

Ik lig niet dwars loop ook niet te zeuren of te klagen ,ik vind het raar hoe dingen gaan,en heb nog 1 wedstrijd te goed,dus dat komt wel goed,ik heb zelfs met jou een heel gesprek gehad face toe face Jaap ,en ik ben geen onredelijke jonge,en vind altijd wel een middeweg,en met 402 events waar max 80 auto,s mee mogen doen reden er vorige keer ook 93 mee,dus daar maak ik me niet druk om, en drachten zijn vaak veel uitvallers,dan maar op de reserve lijst,maar rijden zal ik zoiezo 1 wedstijd,of gaan jullie die nu ook nog afpakken,dan is het duidelijk,doorgestoken kaart,eerst stoppen ze een auto in je klasse die daar niet thuis hoort,dan gaat er een boekje open over veiligheid,en regeltjes ,en nu uitsluiting van deelname omdat het vol zit, wat ik nog nooit heb meegemaakt in 3 jaar tijd.

Haha je zou bijna denken dat ze een hekel aan me hebben,maar ja dit is jullie forum he,en dan komt alles anders over dan gewoon met elkaar praaten,en Babs ik ben die grote blonde jonge die in dat onanje pak met monster energy rondloopt Marcus van de Berkt nr 48

Maargoed ik zie het wel,of ik me wagen in orde heb,en als ie goed is heb ik wat punten te halen,en anders komt dat volgend jaar wel,ik ga me er niet meer druk om maken,heeft geen zin,slecht voor je hart, chiao

Geert_Vr6
Junior
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 dec 2011 21:39
Locatie: Naaldwijk

Re: Alle voorinschrijvingen vol

Bericht door Geert_Vr6 »

Marcus jij zegt dat je niet loopt te klagen of wat dan ook wat doe je vanaf het begin alleen maar klagrn en zeuren,
En als je iets aan te merken ken je beter een pm sturen of iemand bellen of mailen wie over de inschrijvingen gaat en niet stennis'gaan schoppen op het forum zo krijg je alleen maar haat en nij naar mekaar toe

Mvg geert
Een dag niet gerace een dag niet geleefd!!!!!!!!!!!!!!

Gebruikersavatar
freek corsa
DHRA Timing Crew
DHRA Timing Crew
Berichten: 568
Lid geworden op: 16 nov 2011 21:32
Locatie: Friesoythe

Re: Alle voorinschrijvingen vol

Bericht door freek corsa »

marcus555 schreef:Ik lig niet dwars loop ook niet te zeuren of te klagen ,ik vind het raar hoe dingen gaan,en heb nog 1 wedstrijd te goed,dus dat komt wel goed,ik heb zelfs met jou een heel gesprek gehad face toe face Jaap ,en ik ben geen onredelijke jonge,en vind altijd wel een middeweg,en met 402 events waar max 80 auto,s mee mogen doen reden er vorige keer ook 93 mee,dus daar maak ik me niet druk om, en drachten zijn vaak veel uitvallers,dan maar op de reserve lijst,maar rijden zal ik zoiezo 1 wedstijd,of gaan jullie die nu ook nog afpakken,dan is het duidelijk,doorgestoken kaart,eerst stoppen ze een auto in je klasse die daar niet thuis hoort,dan gaat er een boekje open over veiligheid,en regeltjes ,en nu uitsluiting van deelname omdat het vol zit, wat ik nog nooit heb meegemaakt in 3 jaar tijd.

Haha je zou bijna denken dat ze een hekel aan me hebben,maar ja dit is jullie forum he,en dan komt alles anders over dan gewoon met elkaar praaten,en Babs ik ben die grote blonde jonge die in dat onanje pak met monster energy rondloopt Marcus van de Berkt nr 48

Afbeelding

Afbeelding

Maargoed ik zie het wel,of ik me wagen in orde heb,en als ie goed is heb ik wat punten te halen,en anders komt dat volgend jaar wel,ik ga me er niet meer druk om maken,heeft geen zin,slecht voor je hart, chiao
#111 Freek Teeuwen -> Opel Corsa A C20NE Turbo -> 700kg 277pk 417Nm -> 1/4 mile 11,87 sec.

Gebruikersavatar
Jaap blom
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 337
Lid geworden op: 19 okt 2011 15:49

Re: Alle voorinschrijvingen vol

Bericht door Jaap blom »

@ Marcus,

Je komt dus gewoon en wacht netjes tot er een vrije plek is? Vind ik de beste oplossing. Dan heb jij je best gedaan.Kom je niet opdagen dan is dat erg jammer voor je als dan blijkt dat er 20 man niet komt en je had kunnen rijden.

Gesloten