genoeg gekletst hier paar foto's ohja rijd nu met 0.8 bar 440pk 475nm heb nog OEM rods dus wil nu niet meer belasten ! als ik de hele motor gebouwd heb incl. de kop ga ik naar de 700pk !
![Afbeelding](http://i218.photobucket.com/albums/cc192/TimMaatman/KMS007.jpg)
![Afbeelding](http://i218.photobucket.com/albums/cc192/TimMaatman/KMS006.jpg)
![Afbeelding](http://i218.photobucket.com/albums/cc192/TimMaatman/KMS011.jpg)
![Afbeelding](http://i218.photobucket.com/albums/cc192/TimMaatman/KMS010.jpg)
![Afbeelding](http://i218.photobucket.com/albums/cc192/TimMaatman/KMS009.jpg)
![Afbeelding](http://i218.photobucket.com/albums/cc192/TimMaatman/KMS008.jpg)
.
ml.brand@hotmail.com schreef:ja drag slicks zijn echt belangerijk op zo n ding, me zwager heeft dan zo n e30 met n e46 m3 erin en ook n beetje gekieteld en met dat ding is ook niet normaal te rijden man, ik zal m vragen of ie ermee langskomt ook is leuk voor jou en hem
ben zelf ook heel benieuwd met deze "440pk" verwacht ik niet veel soeps maar met de 6a700 toch wel een lage 10ml.brand@hotmail.com schreef:je ben echt goed bezig ermee ik weet dat t echte gevaarlijke kanonnen zijn ben echt benieuwd