mijn naam is ton ik heb dit jaar voor het eerst ingeschreven bij slb om eens te kijken of dit ook gezellig is i.p.v. circuit racen .
Ik rij dit jaar met twee motoren een honda vtr 1000 en een suzuki gsxr k4
De vtr is mijn oude racefiets en stond eigenlijk ongebruikt het laatste jaar , niet echt de dikste geweldenaar hier waarschijnlijk , maar een leuke twin waar ik al een hoop lol mee heb beleefd .
de gsxr staat nog uit elkaar momenteel en moet nog naar de keuring voor een kenteken en is een amerikaanse import fiets
jammer dat er dit jaar maar op 4 races ingeschreven kan worden ,ik had graag wat meer starts gemaakt dit jaar , misschien dat een van jullie weet of dat tot de mogelijk heden behoort .
ik rijdt dit jaar samen met mijn zoon die ook heeft ingeschreven met deze twee fietsen , we hopen in ieder geval een leuke tijd bij jullie te hebben , we worden gesponsord door hemomotoren uit spijkenisse en onze sponsor bied alle motorrijders en leden van de dhra een korting aan van 15% op aankopen uit de webwinkel
http://www.hemomotorenspijkenisse.biedmeer.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
is in ieder geval weer lekker meegenomen op al je technische delen.
hopelijk tot ziens op de strip
groeten
ton