Shepherd moon schreef:absoluut geen slecht resultaat voor een D16Z6
z9 jelle haha ja is nog een fris blok olie verbruik is nihil en compressie is nog gewoon super op alle cilinders , dat hij zoveel vermogen eruit gooit had ik helemaal niet verwacht dacht zelf rond 135 a 140pk te halen , was een aangename verassing
ja alles is al binnen om hem weer inelkaar te zetten
nu opzoek na een andere daily , de daily waar ik nu in rij heeft het blok van de rode civic erin
setup word straks
d16z9
skunk 2 intake a2 gasklep met headshield
d13 bak
f1 stage 2 koppeling
merkloos uitlaat spruitstuk
invidia catback (type weet ik niet meer maar in iedergeval de luidste vraag me buurman maar )
stuurbekrachtiging is/gaat eraf
dat is het wel denk ik , niet veel bijzonders , maar ik hoop ten opzichte van vorig jaar mijn tijd flink te verbeteren
druk met de civic bezig en veel spullen besteld gisteren
koppeling
alu radiateur + slimfan
catchcan met filtertje ( mag dit volgens de dhra regelementen ? )
hondata heatshield
nieuw oliefilter + ring voor de meters
dichte accubak voor in de kofferbak
accupolen
kabels
ik heb gewiretucked en de d13 bak is bij het oud ijzer gegaan en daar is nu gewoon een esi bak voor in de plaats gekomen , en het interieur is weer compleet ( wel alles gestript )
ik zal vd week even een paar foto's maken van de vorderingen
ai, hou die D13 man, korte eindverhouding kon je gebruiken in je Z6 bak.
Gewoon overbouwen en je bent een pak sneller Ik heb die eindverhouding ook overgebouwd in m'n Z6 bak.
Ivm die catchcan zie ik geen probleem, heb het zelf ook zo op die manier.
lekker regelmatig een pausje kiezen onder de motorkap, hoort erbij, maar soit... je inlaat is weer gespaard van die vuile troep
ik wou me deze winter eens gaan verdiepen in bakken misschien als deze bak goed bevalt( niet teveel kraken) kan ik dan de final drive van een d13 bak erin zetten maar dat moet ik allemaal eens bekijken hoe dat allemaal in elkaar zit