Even Voorstellen

Stel je voor, topic voor racers.
Gebruikersavatar
Porsche Power
Normal
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 dec 2011 20:42
Locatie: Fryslan

Re: Even Voorstellen

Bericht door Porsche Power »

folkert schreef:Welkom pieter. Leuk dat je er ook bent! Mooie unieke wagen voor op de strip! Ken nog iemand die een 944 klaar gaat maken
voor de strip. Maar je was toch ook een blok voor die ralley aant maken toen ik nog in de straat woonde?!
Succes en tot op de strip
de rallye is klaar met zon 200 pk en voor de rest mooi orgineel.
er is mij totaal teveel geld in gaar zitten om daar een race auto van te maken.
bij de golf rallye heb ik meer gevoel dan bij de prosche,daar zaag ik zo stukken uit als het moet :mrgreen:

maar dit is weer eens wat anders en dat vind ik gewoon leuk en om een porsche te verlassen en te verzagen,nou als dat moet dan doe ik dat en ik vond dit een leuke basis.. en 32v v8
daar zijn porsches ook voor gemaakt om te racen, je gaat niet om boodschappen in je porsche wan dan wil je gewoon opvallen :mrgreen:

gr pieter en ik spreek je

Gebruikersavatar
Porsche Power
Normal
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 dec 2011 20:42
Locatie: Fryslan

Re: Even Voorstellen

Bericht door Porsche Power »

Shepherd moon schreef:welke aanpassingen ga je dan motorisch doorvoeren en aanpassingen op het onderstel als je echt op slick's wilt werken?
want slick's zijn al niet toegestaan in de ABCD/SL klasse, dus enkel toegang tot SE en SM klasse, waarbij het laatste weer een klasse is waar het echt hard aan toegaat.
En SE is bracket en om daar resultaten te halen moet je toch al een minimale ervaring hebben denk ik :think

Ik zou toch ook zoals eerder gezegd eerst op straatlegale banden rijden (semi-slicks desnoods) om zo jezelf en de wagen te leren kennen op de strip en de stabiele tijden opzoeken waarop je weer verder kunt bouwen en groeien.
even voor alle duidelijkheid in de se klasse mag je alleen met slicks de klassen daaronder toch niet.
ik moet toch echt met slicks gaan rijden om 3 redenen(heb al meerdere proefritten gemaakt)
1 de auto is superlicht van achteren 2 ik heb er speciale lichtgewicht velgen voor laten maken en punt 3 ik ben een beetje eigenwijs :mrgreen:

voor de verdere ontwikkelen van de motor, eerst gewoon een opfrisbeurtje en voor de rest staandaard rijden,maar het streef gewicht wat ik voor ogen heb is zo rond de 700kg van de auto.
dus grip,tractie is mijn eerst probleem en pk,s kun je overal kopen he.
en dan kan ik de kosten ook wat verdelen in de loop van de tijd en kan ik mooi leren.

gr pieter.

Gebruikersavatar
Marcel Gouma
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 955
Lid geworden op: 15 sep 2011 12:27
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Even Voorstellen

Bericht door Marcel Gouma »

van 1500 kg naar 700 kg?
dat is meer als de helft.. let je wel op dat je niet een promod kunt gaan bouwen bij ons...

In de a en bsl mag je wel met cheater slicks rijden...
maar je bent welkom in de se hoor..

is alleen wel bracket
http://www.corsa-novatuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Webmaster DHRA

Gebruikersavatar
Jaapie_CRX
Normal
Berichten: 131
Lid geworden op: 22 dec 2011 18:07

Re: Even Voorstellen

Bericht door Jaapie_CRX »

SE kan dit jaar nog wel eens bijzonder leuk worden :D

Ik heb er alweer zin in!

Gebruikersavatar
Porsche Power
Normal
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 dec 2011 20:42
Locatie: Fryslan

Re: Even Voorstellen

Bericht door Porsche Power »

Marcel Gouma schreef:van 1500 kg naar 700 kg?
dat is meer als de helft.. let je wel op dat je niet een promod kunt gaan bouwen bij ons...

In de a en bsl mag je wel met cheater slicks rijden...
maar je bent welkom in de se hoor..

is alleen wel bracket
ja ik weet het ook niet de enigste waar ik contact mee heb dat harry en die geeft mij wat tips maar voor de rest moet ik het zelf uitvogelen.

harry ligt voor mij al weer veel te ver weg zeg maar ,het gat is te groot wat betreft zijn rijden en hij kan wel vooruit denken maar achteruit dat kan hij niet :mrgreen: .

ik heb wel een beetje kennis van autos zeg maar en de 928 zit gewoon overvol met electa,troep wat ik niet hoef te gebruiken maar het blijft een streetcar.

gr pieter.

Gebruikersavatar
Shepherd moon
Senior
Berichten: 322
Lid geworden op: 22 dec 2011 17:54
Locatie: Belgie Waasland

Re: Even Voorstellen

Bericht door Shepherd moon »

open anders een topic in projecten, kan je daar verder dieper op ingaan denk ik ;)
Ik ben alvast dan een leuke volger van dit project :drool
Honda EG4 "Mini-me" D15 (RIP) 148pk 174,8 nm
60ft 2,17 sec 200m 9,360 sec 121,83km/u 400m 14,612 sec 150,13 km/u (Brustem)
NU 166,8pk 154nm
60ft 2,335 sec 200m 9,540 sec 123,08km/u 400m 14,656 sec 154,18 km/u (Drachten)

Gebruikersavatar
Gerard Roelofsen
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 1245
Lid geworden op: 17 okt 2011 20:32
Locatie: Borculo

Re: Even Voorstellen

Bericht door Gerard Roelofsen »

harry ligt voor mij al weer veel te ver weg zeg maar ,het gat is te groot wat betreft zijn rijden en hij kan wel vooruit denken maar achteruit dat kan hij niet :mrgreen: .
:fun , Hij is mega enthousiast.
Whatever you can do, or dream you can, BEGIN IT!
Boldness has Genius, Power and Magic in it.
"Goethe"

People that believe in heaven, Don't want to die to get there!
"Steve Jobs"

Gebruikersavatar
Porsche Power
Normal
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 dec 2011 20:42
Locatie: Fryslan

Re: Even Voorstellen

Bericht door Porsche Power »

Marcel Gouma schreef:van 1500 kg naar 700 kg?
dat is meer als de helft.. let je wel op dat je niet een promod kunt gaan bouwen bij ons...

In de a en bsl mag je wel met cheater slicks rijden...
maar je bent welkom in de se hoor..

is alleen wel bracket
even rare opmerking van mijn kant .... wat is bracket??

Airspeed
Junior
Berichten: 79
Lid geworden op: 29 dec 2011 21:47

Re: Even Voorstellen

Bericht door Airspeed »

Gave car Pieter! :rock
Ik heb er ook altijd al een zwak voor gehad en met een grote turbo worden ze pas echt bangelijk (geleerd van belgische vrienden) snel ;)

groet,
Walter

Gebruikersavatar
Porsche Power
Normal
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 dec 2011 20:42
Locatie: Fryslan

Re: Even Voorstellen

Bericht door Porsche Power »

Airspeed schreef:Gave car Pieter! :rock
Ik heb er ook altijd al een zwak voor gehad en met een grote turbo worden ze pas echt bangelijk (geleerd van belgische vrienden) snel ;)

groet,
Walter
hoi walter,

gave kar....zo gaaf is hij niet meer hoor,vanavond het lederen interieur verkocht dus alles is leeg.
deze week veel mensen over de vloer gehad voor onderdelen en idereen is na het vertellen van mijn plannen jankend en hoofdschuddend bij mij van het erf afgelopen :mrgreen: :mrgreen: .

airo weg draai meganischme koplampen,intereur+hemel en alles,ramen eletrich+motors,cetrale deurvergrendeling,alle plastic kappen onder de auto,complete uitlaat systeem en nog veel meer overtollige troep.
nog even dan komen we weer in de opbouwende fase dan zal ik wel proberen een project topic te starten meet fotos van de opbouw.

gr pieter.

Plaats reactie