Waar kan ik mijn startnummer toevoegen in mijn garage? Heb het nu bij description neergezet maar kan niet echt iets vinden waar ik dit apart in kan vullen?
wat me nog opvalt is bij het ingeven van je dyno sheets, dat je niet kunt aanduiden dat een dynocenter niet in de lijst staat.
maw, je hebt de keuzelijst tussen verschillende dynocentra, maar als het er niet tussen staat moet je => "here" klikken.
Maar als je daar op klikt gebeurt er niets. Ik hen voorlopig bij 1 van m'n dynosheets gewoon een willekeurig centrum aangeduid, want anders wordt het geweigerd wegens required field
Eventueel je in de lijst "andere" kunt aanduiden of zo??
wat me nog opvalt is bij het ingeven van je dyno sheets, dat je niet kunt aanduiden dat een dynocenter niet in de lijst staat.
maw, je hebt de keuzelijst tussen verschillende dynocentra, maar als het er niet tussen staat moet je => "here" klikken.
Maar als je daar op klikt gebeurt er niets. Ik hen voorlopig bij 1 van m'n dynosheets gewoon een willekeurig centrum aangeduid, want anders wordt het geweigerd wegens required field
Eventueel je in de lijst "andere" kunt aanduiden of zo??
thx
Ja klopt heb ik al een beetje mee zitten puzzelen.
Als je mij in PM ff de gegevens van je dynocentre doorgeeft zal ik die iig toevoegen.
Het is ook wel leuk als we een mooie volle lijst met dyno centre's krijgen..
Zodat andere ook eens kunnen zien of er wat bij hun in de buurt zit