De SE heeft geen Beperking.
Verder gaan we de baan ook beter verzorgen dmv een baanveger en rubber trekken.
Het is verder de bedoeling dat we over 5 jaar de 10.5 kampioen met auto naar de Finals in las Vegas sturen.
Dus we hebben 5 jaar om naar het 10.5 USA niveau te groeien.
Regels Street Modified
- Gerard Roelofsen
- DHRA Technical Inspection
- Berichten: 1245
- Lid geworden op: 17 okt 2011 20:32
- Locatie: Borculo
Re: Regels Street Modified
Whatever you can do, or dream you can, BEGIN IT!
Boldness has Genius, Power and Magic in it.
"Goethe"
People that believe in heaven, Don't want to die to get there!
"Steve Jobs"
Boldness has Genius, Power and Magic in it.
"Goethe"
People that believe in heaven, Don't want to die to get there!
"Steve Jobs"
-
- Junior
- Berichten: 39
- Lid geworden op: 20 dec 2011 19:01
Re: Regels Street Modified
Se heeft geen beperking in de banden maat inderdaad.
Alleen: geen wheelybars/max 10.00 sec.
ook daar maar gestopt met lezen
succes
Tom
Alleen: geen wheelybars/max 10.00 sec.
ook daar maar gestopt met lezen
succes
Tom
-
- Rookie
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 27 dec 2011 09:47
Re: Regels Street Modified
gerard roelofsen schreef:De SE heeft geen Beperking.
Verder gaan we de baan ook beter verzorgen dmv een baanveger en rubber trekken.
Het is verder de bedoeling dat we over 5 jaar de 10.5 kampioen met auto naar de Finals in las Vegas sturen.
Dus we hebben 5 jaar om naar het 10.5 USA niveau te groeien.
de 10.5 jongen in de states rijden intussen al 6 seconden... dat duurt hier nog 20 jaar...
Laatst gewijzigd door roodgeregeld op 27 dec 2011 10:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Rookie
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 27 dec 2011 09:47
Re: Regels Street Modified
correctie.. dat gaat hiet NOOIT gebeuren....
voorbeeldje...
4x4 10.5...
nog een paar namen... doe zelf maar google gebruiken....
Frank Pompilio
Tim Lynch
Larry Wood
Matt Abels
Jim Robins
t zijn ondoordachte regels... om Harrie te weren omdat niemand anders meer wint...
voorbeeldje...
4x4 10.5...
nog een paar namen... doe zelf maar google gebruiken....
Frank Pompilio
Tim Lynch
Larry Wood
Matt Abels
Jim Robins
t zijn ondoordachte regels... om Harrie te weren omdat niemand anders meer wint...
- Marcel Gouma
- DHRA Technical Inspection
- Berichten: 955
- Lid geworden op: 15 sep 2011 12:27
- Locatie: Twente
- Contacteer:
Re: Regels Street Modified
Zou je dit ook kunnen onderbouwen met feiten?roodgeregeld schreef: t zijn ondoordachte regels... om Harrie te weren omdat niemand anders meer wint...
Gerard heeft uitvoerig contact gehad met de huidige rijders in de SM voor wie dit consequenties zou kunnen hebben..
- Gerard Roelofsen
- DHRA Technical Inspection
- Berichten: 1245
- Lid geworden op: 17 okt 2011 20:32
- Locatie: Borculo
Re: Regels Street Modified
Ik heb inderdaad uitvoerig contact onderhouden met verschillende sm rijders. Ook met harry heb ik uitvoerig gesproken. als hij een 10.5w band pakt heeft hij de zelfde breedte als hij nu heeft of hij kan een cheaterslick pakken. hier hebben wij geen ristricties aan gegeven.t zijn ondoordachte regels... om Harrie te weren omdat niemand anders meer wint...
Als harry hier ene probleem mee zou hebben weet ik zeker dat hij mij direct zou bellen. hij is mondig genoeg
maar wat is nu je frustratie???
Whatever you can do, or dream you can, BEGIN IT!
Boldness has Genius, Power and Magic in it.
"Goethe"
People that believe in heaven, Don't want to die to get there!
"Steve Jobs"
Boldness has Genius, Power and Magic in it.
"Goethe"
People that believe in heaven, Don't want to die to get there!
"Steve Jobs"
- corsaracer
- DHRA Timing Crew
- Berichten: 327
- Lid geworden op: 24 okt 2011 15:50
- Locatie: brabant
- Contacteer:
Re: Regels Street Modified
denk dat hij bang is dat harry alles gaat winnen en niemand in de buurt komt....
c20xe in de corsa,
c20xet in opbouw
c20xet in opbouw
Re: Regels Street Modified
Ik ben niet "bang" voor Harry,ik ben "bang" voor dat dit hier niet gaat lukken.
Ik heb de 10.5 auto gezien van Adam Flamholc, en dat is alleen mogelijk als je iets geheel nieuw gaat bouwen.
Die mustang heeft inderdaad de gehele vloerplaat nog maar is geheel ogebouwd als een promod compleet met 732 CU en 3 sets lachgas.(mag niet volgens regelement).
Ik ben de Kadett volop aan het bouwen volgens het"Oude" Pro Street regelement(en dan bedoel ik niet de zaak Pro Street in Heemskerk).
Dus A-B-C stijl ,kokerbalken ,achterschermer en dak origineel.
Nu zijn er nog genoeg andere klassen waar Mandy (ja ik rij zelf niet meer) kan rijden .
Maar niet bij mijn eigen DHRA.
De klasse 10.5 is een mooie klasse maar europa is daar niet klaar voor, Geen Sweed ,engelsman, duitser of pool kan daar in rijden (alleen Flamholc,maar ook niet met 3 sets lachgas).
Nieuw bouwen is een zeer kostbare zaak want er bestaat geen set voor,
,NL: het chassis is gedeeld door de vloer plaat ,het voorterein loopt tot de A stijl en dan fictief door de bodem met platen (bouten en moeren ) naar achteren.
Als iemand vragen heeft over dit systeem, dan heb ik wel wat tekeningen.(maar dit zijn schema's voor een nieuwe Mustang).
Nogmaals : of duur kopen in USA of heel lang zelf het gaan uitzoeken.
Ik heb de 10.5 auto gezien van Adam Flamholc, en dat is alleen mogelijk als je iets geheel nieuw gaat bouwen.
Die mustang heeft inderdaad de gehele vloerplaat nog maar is geheel ogebouwd als een promod compleet met 732 CU en 3 sets lachgas.(mag niet volgens regelement).
Ik ben de Kadett volop aan het bouwen volgens het"Oude" Pro Street regelement(en dan bedoel ik niet de zaak Pro Street in Heemskerk).
Dus A-B-C stijl ,kokerbalken ,achterschermer en dak origineel.
Nu zijn er nog genoeg andere klassen waar Mandy (ja ik rij zelf niet meer) kan rijden .
Maar niet bij mijn eigen DHRA.
De klasse 10.5 is een mooie klasse maar europa is daar niet klaar voor, Geen Sweed ,engelsman, duitser of pool kan daar in rijden (alleen Flamholc,maar ook niet met 3 sets lachgas).
Nieuw bouwen is een zeer kostbare zaak want er bestaat geen set voor,
,NL: het chassis is gedeeld door de vloer plaat ,het voorterein loopt tot de A stijl en dan fictief door de bodem met platen (bouten en moeren ) naar achteren.
Als iemand vragen heeft over dit systeem, dan heb ik wel wat tekeningen.(maar dit zijn schema's voor een nieuwe Mustang).
Nogmaals : of duur kopen in USA of heel lang zelf het gaan uitzoeken.
- Gerard Roelofsen
- DHRA Technical Inspection
- Berichten: 1245
- Lid geworden op: 17 okt 2011 20:32
- Locatie: Borculo
Re: Regels Street Modified
Hoi Kees
Er zijn plannen voor een klasse na/naast sm 10.5 beginnend vanaf 10 sec op de 1/4 mile
Btw Harry heeft de oplossing al, hele dikke dot slicks.
Er zijn plannen voor een klasse na/naast sm 10.5 beginnend vanaf 10 sec op de 1/4 mile
Btw Harry heeft de oplossing al, hele dikke dot slicks.
Whatever you can do, or dream you can, BEGIN IT!
Boldness has Genius, Power and Magic in it.
"Goethe"
People that believe in heaven, Don't want to die to get there!
"Steve Jobs"
Boldness has Genius, Power and Magic in it.
"Goethe"
People that believe in heaven, Don't want to die to get there!
"Steve Jobs"
- Marcel Gouma
- DHRA Technical Inspection
- Berichten: 955
- Lid geworden op: 15 sep 2011 12:27
- Locatie: Twente
- Contacteer:
Re: Regels Street Modified
maar ik snap de ophef nog niet helemaal betreffende de sm klasse.
Ok persoonlijk ben ik ook niet helemaal van de beperking op slicks maar dat is een persoonlijke mening.
Verder zijn de SM regels gelijk aan de regels die wij al sinds 2009 zo voeren.
En hierop is bijna niets aangepast op het oude DHRA reglement.
Het is nu alleen beter gedocumenteerd dan vroeger..
We laten zelfs een wheelie bar toe..
Dus straat legaal is wel erg grijs..
Ok persoonlijk ben ik ook niet helemaal van de beperking op slicks maar dat is een persoonlijke mening.
Verder zijn de SM regels gelijk aan de regels die wij al sinds 2009 zo voeren.
En hierop is bijna niets aangepast op het oude DHRA reglement.
Het is nu alleen beter gedocumenteerd dan vroeger..
We laten zelfs een wheelie bar toe..
Dus straat legaal is wel erg grijs..