Makkelijk en snel wat extra geld verdienen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Private-Bryce
Junior
Berichten: 47
Lid geworden op: 22 dec 2011 20:02
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Makkelijk en snel wat extra geld verdienen

Bericht door Private-Bryce »

Goeie dag

Bij toeval kwam ik op de website van "GeldGorilla" en ben hier aardig enthousiast over.
Ik wou via dit forum even mijn ervaring hiermee delen en misschien kunnen jullie hier net zo veel mee als ik.

GeldGorilla is een website opgezet door 2 gasten die een behoorlijke smak geld verdiend hebben met internet marketing.
door links te posten op forums, youtube filmpjes te maken, artikelen te schrijven, en producten te adviseren op social media kan je al gauw aardig wat geld verdienen, dit is niet meer zoals vroeger dat je een dubbeltje per klik op een geplaatste advertentie krijgt, je pakt al snel 4 tientjes per product.

GeldGorilla is eigenlijk een soort zelf cursus internet marketing, je heb totaal geen kennis van zaken nodig, geen website, geen hoog staartkapitaal (nu tijdelijk 47,-) en het is heel makkelijk te begrijpen doordat de jongens fimpjes hebben gemaakt met een uitleg hoe internet marketing nou eigenlijk werkt en hoe je hier je geld mee kan verdienen.

Ik zelf vond de razend interessant maar omdat ik iets wat sceptisch was heb ik eerst even rond gegoogled en op youtube gekeken wat dit nou precies was, na kort wat dingetjes doorgebladerd te hebben kwam ik er achter dat dit best lucratief kan zijn.

Ik heb de stap genomen en heb 47,- betaald om toegang te krijgen tot de website, na een aantal filmpjes te hebben bekeken ben ik meteen aan de slag gegaan en heb ik een affiliate programma gebruikt om een product te promoten op m`n FaceBook, en met resultaat 3 uur na het kijken van de filmpjes heb 42,- commissie ontvangen doordat ik het product 1 maal heb verkocht.

op de site leggen ze niet alleen uit hoe je als affiliate reclame kunt maken voor producten van anderen maar ook hoe je geld kunt verdienen met youtube video`s, reclame op je website en meer... heb je bijvoorbeeld een youtube kanaal met een redelijk aantal bezoekers dan kun je hier reclame ads aan toevoegen en zo iedere keer als dit filmpje bekeken word geld in je zak steken, ook geven ze tips over trefwoorden en manieren om beter gevonden te worden...

Ik zelf ben erg te spreken over de informatie die ik verschaft heb en heb het ook binnen een dag meteen toe kunnen passen en wil dit graag met jullie delen zodat jullie ook jullie voordeel met deze kennis kunnen doen.
uiteraard krijg ik zelf weer een commissie als een van jullie zich aanmeld, dit kost je niks extra!!

ik heb dan toevallig m`n eerste verkoop al gedaan en ben hier erg blij mee maar ookal had ik geen verkoop gedaan, ik ben erg blij met de informatie die ik op deze wijze verschaft heb en ga dit zeker toepassen in de toekomst...

ik heb hier een youtube filmpje gemaakt van de member area van geldgorilla omdat mensen toch vaak sceptisch zijn en je op deze manier een indruk kunt krijgen van de cursus.

" onclick="window.open(this.href);return false;

als je geïnteresseerd ben om ook te ontdekken wat ik ontdekt heb klik dan op de volgende link

http://www.paypro.nl/producten/Geld_Gor ... 4742/35064" onclick="window.open(this.href);return false;

hoop dat jullie hier wat aan hebben en hier ook je voordeel mee kunnen doen.
als je meer wil weten of sceptisch ben kan je altijd contact met me opnemen, ik ben goed bekend bij de DHRA en hun leden, velen ken ik ook persoonlijk en goed, ik ben geen oplichter en probeer hier ook niemand te benadelen.
ik krijg een commissie voor nieuw aangebrachte leden dat wel maar ben zelf enthousiast hierover dus voelt het goed andere mensen ook enthousiast te maken

mocht je wat willen weten kan je me PBen of ff via facebook contact met me opnemen
https://www.facebook.com/bryce.vanbalen" onclick="window.open(this.href);return false;

mvg. bryce van balen
SPONSORS WANTED

Gebruikersavatar
Gerard Roelofsen
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 1245
Lid geworden op: 17 okt 2011 20:32
Locatie: Borculo

Re: Makkelijk en snel wat extra geld verdienen

Bericht door Gerard Roelofsen »

Dit neigt naar piramide spel achtige constructies, ook in hun algemene voorwaarden ben jij overall aansprakelijk voor en hun "de heren van geld gorilla's "nergens voor.
Whatever you can do, or dream you can, BEGIN IT!
Boldness has Genius, Power and Magic in it.
"Goethe"

People that believe in heaven, Don't want to die to get there!
"Steve Jobs"

Gebruikersavatar
freek corsa
DHRA Timing Crew
DHRA Timing Crew
Berichten: 568
Lid geworden op: 16 nov 2011 21:32
Locatie: Friesoythe

Re: Makkelijk en snel wat extra geld verdienen

Bericht door freek corsa »

Weer 5 euro naar de geldgorilla's.

Inderdaad een piramide constructie.
#111 Freek Teeuwen -> Opel Corsa A C20NE Turbo -> 700kg 277pk 417Nm -> 1/4 mile 11,87 sec.

Gebruikersavatar
Private-Bryce
Junior
Berichten: 47
Lid geworden op: 22 dec 2011 20:02
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Makkelijk en snel wat extra geld verdienen

Bericht door Private-Bryce »

Het gaat hier niet alleen om de toegepaste marketing constructie maar om de informatie die je via deze website kan verschaffen, ik heb er veel ideeen van opgedaan en veel mogelijkheden gezien dingen toe te passen.

Het zal gerust een priramide constuctie zijn, hier is niks illegaals aan of mis mee, dit is een effectieve manier van marketing.

Heel veel websites als beslist.nl en andere vergelijkingssites werken volgens dit princiepe en dit zijn toch toonaangevende sites.

Het is jammer dat mensen dit zo snel als iets negatiefs beoordelen, ik zou zeggen verdiep je eens in het wereldje van online marketing en je zal zien dat dit soort constructies bijna overal worden toegepast.

Ik ga er igg mee aan de gang en vind het leuk en interressant, hoop dat meer mensen hun vooroordelen overwegen opzij te zetten en eens een kijkje te nemen in de wereld van online marketing
SPONSORS WANTED

Gebruikersavatar
Gerard Roelofsen
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 1245
Lid geworden op: 17 okt 2011 20:32
Locatie: Borculo

Re: Makkelijk en snel wat extra geld verdienen

Bericht door Gerard Roelofsen »

Koop eens het boek invloed van Robert chialdini en je weet precies waarom mensen hierin mee gaan.

Voor niks gaat de zon op


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Whatever you can do, or dream you can, BEGIN IT!
Boldness has Genius, Power and Magic in it.
"Goethe"

People that believe in heaven, Don't want to die to get there!
"Steve Jobs"

Gebruikersavatar
Private-Bryce
Junior
Berichten: 47
Lid geworden op: 22 dec 2011 20:02
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Makkelijk en snel wat extra geld verdienen

Bericht door Private-Bryce »

Ik snap al die sceptici niet eigenlijk, de enige die over stag is gegaan is m'n eigen ma en die is zelf ook ondernemer en is net zo enthousiast als ik.

Dit is niks engs, dit is internet marketing en internet marketing is een stuk verder dan wij zijn blijkbaar.

Je kan even googelen op geldgorilla en onafhankelijke reacties, revieuws en meningen lezen op verschillende websites.
Ik gebruik paypro voor m'n betalingen op affiliate links en ook paypro kan je googelen, ook hierover veel positieve reacties.

Het is geen bullshit, het is geen piramide spel, je moet gewoon ff googelen naar een van de volgende punten:
-geldgorilla ervaringen
-paypro ervaringen
En je ziet vanzelf wel dat dit een leuke en makkelijke markt is om wat extra te verdienen
Er zijn zelfs mensen die tig webshops hebben maar zelf helemaal geen producten op voorraad hebben, deze werken allemaal met affiliate links en verdienen hier meer geld mee als jij en ik met werken...
Dus waarom niet even ergens in verdiepen?

Mocht je het alsnog met me eens zijn dat dit best lucratief is kan je je aanmelden op de onderstaande link
http://www.paypro.nl/producten/Geld_Gor ... 4742/35064" onclick="window.open(this.href);return false;
SPONSORS WANTED

Gebruikersavatar
Joerek
Rookie
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 mei 2012 12:56

Re: Makkelijk en snel wat extra geld verdienen

Bericht door Joerek »

Hoe naïef kun je zijn. Dit is gewoon een piramide constructie, niets meer. Ze verkopen zelf geen product (dan weet je eigenlijk al genoeg), dus de enige echte manier om wat te verdienen, is om andere mensen te vinden die hetzelfde gaan doen als jij en ook een inleg betalen. Waarom zou je in godsnaam inleg moeten betalen?
Alleen mensen met hebzucht en dollartekens voor hun ogen trappen hier in. Om je verkoop te beginnen met: "Verdien geld en je hoeft er niets voor te doen". Het gaat alleen maar hoeveel geld er is verdiend en hoe makkelijk jij dat ook dan. Dan gaan er geen belletjes rinkelen? Waarom doen ze dat dan zelf niet?

Steek er geen geld en vooral geen tijd in.
Audi TTRS, 1/8m @ 7.7, 1/4m @ 12.1 (wet)

Gebruikersavatar
Private-Bryce
Junior
Berichten: 47
Lid geworden op: 22 dec 2011 20:02
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Makkelijk en snel wat extra geld verdienen

Bericht door Private-Bryce »

Hoi hoi!

Ruim 2 jaar en €3420,- verder!

Is dat bijna €3000,- in de maand? Nee absoluut niet.
Maar aangezien ik maar een week echt actief bezig ben geweest en maar 3 producten heb gepromoot is het toch wel een succes te noemen!

Eigenlijk was ik er na alle negative reacties wel een beetje klaar mee en heb ik er geen aandacht meer aan besteed.
Maar toen ik van de week na 2 jaar weer eens op m'n account ging kijken schrok ik me wild.
Ondanks dat ik de cursus maar een paar keer versprijd heb en maar 2 artikelen heb geschreven over houtbewerking en dropshipment ondernemen (en daarbij ebooks heb gepromoot) heb ik toch best een aardig bedrag bijelkaar gesprokkeld.
Kan je nagaan als ik er gewoon mee door was gegaan en ipv 3 linkjes en 2 artikelen er gewoon een stuk of 100 had gemaakt.
Je begrijpt dat ik dus meteen weer aan de slag ben gegaan!

Tuurlijk zullen mensen sceptisch blijven.
Een redelijk onprofessionele website die gouden bergen beloofd maar waar je eerst voor moet betalen is al snel sketchy.

Maar aan de andere kant... €15.000,- betalen voor een opleiding op een priveschool waar je eigenlijk dezelfde technieken leerd vinden we wel heel gewoon...
En kijk naar wat Apple doet... Een nieuwe telefoon uitbrengen met de accu uit de oude die veel te weinig capaciteit heeft maar voor 80+ euro kan je er wel een originele Apple telefoonhoes met extra accu bij kopen...
Nee het is mij wel duidelijk... De algemeen geaccepteerde route is vaak nog sketchy-er dan de praktijken die zich in de achtergrond afspelen.

Ik ben iig blij met de kennis die ik heb opgedaan en nu ik heb gezien dat dit jaren op internet blijft rondzwerven en er maandelijks links en rechts tientjes binnen komen ga ik er zeker weer mee verder!

Groetjes mij!
SPONSORS WANTED

Plaats reactie