King street 2013

Plaats reactie
whitedxi
Junior
Berichten: 31
Lid geworden op: 25 apr 2013 21:36

King street 2013

Bericht door whitedxi »

Heren,

We hebben allen een mail ontvangen voor het aankomende zandvoort event.
Misschien een stomme vraag en aangezien er meer mensen zijn die deze vraag hebben uit mijn omgeving:

Iedereen mag komen zowel za als zo (demo auto op za en zo demo motoren) of rijden we alleen king street? Of een van de tussenvarianten?
Eerst allemaal en dan laatste uur King street? Of nummer 1 per klasse tegen elkaar of hoe moet ik dit zien aangezien er maar 3 uur gereden kan worden per dag.

MartindeHaer
Junior
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 jun 2013 19:15

Re: King street 2013

Bericht door MartindeHaer »

heb de mail ook gelezen en kwam er ook niet helemaal uit. zoals ik het lees gaat iedereen rijden en tellen de tijden van de king street rijders voor de king street?

Minime2013

Re: King street 2013

Bericht door Minime2013 »

Ik denk dat er gewoon die 3 uurtjes gereden wordt en daarna punten telling en een winnaar uitreiken.

hondacivic1980
Junior
Berichten: 85
Lid geworden op: 23 dec 2011 20:01

Re: King street 2013

Bericht door hondacivic1980 »

Ja idd na die runs wordt er punten geteld en een winnaar uitgekozen

Gebruikersavatar
Gerard Roelofsen
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 1245
Lid geworden op: 17 okt 2011 20:32
Locatie: Borculo

Re: King street 2013

Bericht door Gerard Roelofsen »

niet uitgekozen hoor.

op 6 oktober zullen de aanwezigen king street deelnemers samen als groep tussen de overige klasse hun kwalificatie runs maken. Zorg dus dat er zsm een tijd op je voorruit komt zodat je daarop kan oefenen.

na deze kwalificatie word er een eliminatie gereden. dit gebeurd ook tussen de andere klasses door om de king street deelnemers tijd te geven terug te kunnen komen naar de start ( zandvoort duurt nu eenmaal wat langer voor je terug gereden bent)

de winnaar van de King Street ont vangt een grote beker en de titel king street. daar naast krijgt de winnaar 60 punten die enkel mee tellen in het EDRS kampioenschap.

de winnaar van EDRS is degene met de meeste punten overall.. en zal de reis naar las vegas winnen met de titel King of europe 2013
Whatever you can do, or dream you can, BEGIN IT!
Boldness has Genius, Power and Magic in it.
"Goethe"

People that believe in heaven, Don't want to die to get there!
"Steve Jobs"

Gebruikersavatar
freek corsa
DHRA Timing Crew
DHRA Timing Crew
Berichten: 568
Lid geworden op: 16 nov 2011 21:32
Locatie: Friesoythe

Re: King street 2013

Bericht door freek corsa »

Bedankt voor deze duidelijke uitleg.
#111 Freek Teeuwen -> Opel Corsa A C20NE Turbo -> 700kg 277pk 417Nm -> 1/4 mile 11,87 sec.

whitedxi
Junior
Berichten: 31
Lid geworden op: 25 apr 2013 21:36

Re: King street 2013

Bericht door whitedxi »

Bedankt Ger,

op deze manier kan iedereen deze informatie lezen

Plaats reactie