Ik ben Jaap de Vos en afkomstig uit Drachten.
ik rij sinds 2007 mee bij de DHRA.
2007 met mijn gele crx met stock 1600cc motor. snelste tijd 15.207 @ 146 km

2008 het sprintjes rijden beviel me wel, dus er moest wat aan gebeuren om sneller te rijden.
op de stock 1600cc een turbo gebouwd, wat best een behoorlijke vermogenswinst gaf.
snelste tijd dat jaar 13.848 @ 165 km. 3e prijs in de C/sl klasse behaald.

2009 het moest weer sneller. de overstap word gemaakt naar een 1.6 vtec motor.
Maar omdat ik ook elke dag naar mn werk moet koop ik er een auto bij voor het racen, een civic vtec. hier moest uiteraard de turbo ook weer op. snelste tijd 13.343 @ 168 km. Kampioen in de B/sl klasse geworden.

2010 de blauwe civic had zijn dienst bewezen en is naar de eeuwige racevelden verdwenen.
de vtec motor met turbo in de gele crx gebouwd. omdat er door de regelgeving niet meer met screamerpipe mocht worden gereden een aantal pk's ingeleverd waardoor ik mijn snelste tijd niet kon verbeteren. snelste tijd 13.522 @ 169 km. Hiermee weer kampioen B/sl geworden.

2011 een zwarte civic gekoct, hier weer de vtec turbo in, maar nu met een stock honda LSD versnellingsbak. Na een ietswat moeizame start (erg wennen aan de launchcontrol) toch een mooi jaar gereden met 4 overwinningen in de SE klasse Kampioen SE geworden. een leuke strijd gehad met Micheal Holleman en Raymond de Brock. Deze auto is ook weer de basis voor het komende jaar. Snelste tijd 13.315

Hoogtepunten:
kampioen 2009 B/sl
kampioen 2010 B/sl
kampioen 2011 Se
1e plaats shootout dutch streetpowerserie assen 2011
1e plaats jade airportrace 2011 klasse pro ET
Oja, dit ben ik Links op de foto met de grote beker @ jadeairportrace