Pagina 1 van 2

JAF 2011

Geplaatst: 28 dec 2011 13:30
door 323V6
[youtube][/youtube]

*edit by MG* Youtube filmpjes kun je rechtstreeks posten, hebben we een knop voor in de editor..**


JAF 2011 Video

Re: JAF 2011

Geplaatst: 28 dec 2011 15:11
door freek corsa
Nette tijden :clap

Re: JAF 2011

Geplaatst: 28 dec 2011 16:48
door Shepherd moon
leuk om weten dat dit ook 400m is, en wat is de grip daar eigenlijk op het circuit? :think

Re: JAF 2011

Geplaatst: 28 dec 2011 17:22
door 323V6
Als je met semi's rijdt heb je hier meer grip, straatbanden ook.

Alleen op slicks heb je veel voordeel op drachten mits de baan goed is natuurlijk. Hier zal je met slicks ook wel wat sneller zijn denk ik. Eigen ervaring is dat ik hier sneller was op me straatbanden dan met slicks op drachten dus tja...

Re: JAF 2011

Geplaatst: 29 dec 2011 12:14
door Dodo Bizar
Jelle, ik deed 2.185 s 60 ft. op die dag op Zandvoort... je weet wel wat mijn tijden voor Drachten zijn, ongeveer 2.4xx met heel soms een uitschieter naar de 2.3xx. Voor mijn gevoel was ZV in 2011 0.2 s sneller op de 60 ft. Helaas leverde ik die tijd wel weer in naar de finish toe, (rolweerstand?) waardoor mijn totaaltijd hetzelfde bleef als op Drachten.

Re: JAF 2011

Geplaatst: 29 dec 2011 12:59
door freek corsa
Dan vraag ik me af, stond de 60ft meting wel op de juiste afstand die dag?

Re: JAF 2011

Geplaatst: 29 dec 2011 13:15
door Gerard Roelofsen
freek corsa schreef:Dan vraag ik me af, stond de 60ft meting wel op de juiste afstand die dag?
Tijdswaarnemnng word drie keer gecontroleerd, dus je kan er vanuitgaan dat die wel goed stond

Re: JAF 2011

Geplaatst: 29 dec 2011 13:46
door freek corsa
Dan zal het toch aan de omstandigheden en kwaliteit van het asfalt hebben gelegen.
Heuvel op of af rijden kan ook verschil maken.

Re: JAF 2011

Geplaatst: 29 dec 2011 14:10
door Marcel Gouma
vreemde is dat ik juist op dit soort asfalt geen grip heb..
Misschien idd met semi's en straatbanden wel weer..

Re: JAF 2011

Geplaatst: 29 dec 2011 14:27
door Gerard Roelofsen
toen het asfalt nog werd schoongemaakt op dr88 hadden straat banden er veel meer grip als nu. slicks hebben op drachten mits de baan schoon en droog is meer grip als toen.

op zanvoort starten wij op het stuk waar er geremd word dus dit is ook van invloed op de tijden.