Pagina 2 van 3

Re: JAF 2013

Geplaatst: 18 mei 2013 11:24
door 323V6
Slecht nieuws voor mij, ben er wel maar niet op de strip.

Lachgas vullen gaat niet meer lukken helaas dus dan heeft het ook weinig zin om SE te rijden haal me tijden dan toch nooit, dus kom wel een keer richting drachten om te rijden.

Weer schijnt wel droog te te zijn dus dikke shit dat dit weer tegenzit voor me maar het zei zo.

Re: JAF 2013

Geplaatst: 19 mei 2013 01:22
door lachgasvullen.nl
pardon?

Neem ff contakt op!
323V6 schreef:Slecht nieuws voor mij, ben er wel maar niet op de strip.

Lachgas vullen gaat niet meer lukken helaas dus dan heeft het ook weinig zin om SE te rijden haal me tijden dan toch nooit, dus kom wel een keer richting drachten om te rijden.

Weer schijnt wel droog te te zijn dus dikke shit dat dit weer tegenzit voor me maar het zei zo.

Re: JAF 2013

Geplaatst: 20 mei 2013 18:27
door BMWturbotim
Nog leuke tijden gereden op JAF ?

Re: JAF 2013

Geplaatst: 20 mei 2013 19:38
door 323V6
Viel mee lage opkomst van de snellere wagens. Rode gtr was wel vlot en de 'EL Torro' wat een apparaat is dat zeg niet normaal. Hoop dat die een keer op de 1/4 mijl in actie komt.

Re: JAF 2013

Geplaatst: 20 mei 2013 20:18
door Gerard Roelofsen
El torro voldeed aan weinige reglementen maar moest rijden als demo van 402. Alle respect maar vond dit echt niet mooi om te zien. Spijt me zeer.
Motorisch was hij wel strak en netjes. Liep ook mooi.

Die rode gtr krijgt van mij alle lof, strak in orde, rolbeugel er in geheel volgend specificatie.

Re: JAF 2013

Geplaatst: 20 mei 2013 20:50
door tonkawasuki
lekker ""gestept "" gerard ??? ....lol

Re: JAF 2013

Geplaatst: 20 mei 2013 21:15
door Gerard Roelofsen
Ja , werkt goed. Zelfs opa ging de step op

Re: JAF 2013

Geplaatst: 20 mei 2013 21:22
door 323V6
Vond je het optisch niet mooi of dat 402 wilde dat ie moest rijden.

Zou inderdaad een slechte zaak zijn of staan ze dan ook garant als er wat mis gaat?

Anyway vond het wel dik om te zien hoe die omhoog kwam door het vermogen.

Re: JAF 2013

Geplaatst: 20 mei 2013 21:47
door Jaap blom
Het is altijd jammer als er een auto wordt aangepast om te gaan dragracen en dat daarbij dan niet eerst naar de reglementen wordt gekeken voordat er een dikke motorsetup wordt gemaakt. Paar punten: Rolkooi niet volgens dragrace regels, brandstofleiding door de cabine langs de transmissietunnel, brandstoffilters op de tank geschroefd zonder brackets. Geen stalen scheidingswand tussen de tank en de cabine.
Vond de auto spectaculair voor de toeschouwers, en de motor is voorzien van goed vermogen, dat dan weer wel

Re: JAF 2013

Geplaatst: 21 mei 2013 07:35
door Gerard Roelofsen
je vergeet nog, geen kill switch, losse accu zonder accubak, gaten in de vloer enz enz