tja, succes is al niet meer van toepassing:
ff terug van CIA.
kort gezegd, blok is eigenlijk dood.
Tom heeft eerst een compressiemeting uitgevoerd en daar bleek al dat cilinder 3 er gewoon voor de lol in zit en niets biedt van compressie. maar echt gewoon 0 compressie biedt.
cilinder 4 =14 bar
cilinder 2 = 10 bar
cilinder 1 = 13 bar
maw ook veel te veel verschil op om goed te zijn!
Tof dus: eigenlijk heb ik al een tijdje zitten racen op 3 poten en een meelopertje.
dat moet ik zeggen dat de resultaten dan echt goed meevallen voor een 3 pittertje
Maw, dit blok heeft nooit goed gebold en moet fundamenteel al ergens niet goed gezeten hebben.
Daarom ik altijd vond dat er veel rook uit kwam uit die carter, terwijl ze durfden zeggen dat het normaal was. Daarom ik vermoedde aan m'n uitlaat dat die roffel niet regelmatig voelde naar m'n goesting. Tja, als er een pitje niet meedoet is het wel logisch ook
Maar goed, volgende onderblok wordt nu heel anders aangepakt. Maar dat zal weer tijd en centen kosten.
Maw, civic ff aan de kant en terug daar specifiek op focussen. Naast de werkjes die thuis nog moeten gebeuren etc...
gedaan met racen dit jaar vrees ik #-o
Ik moet zeggen dat de aanpak van CAI me wel degelijk gered heeft van nog meer miserie. 't is tenminste de eerste die een compressietest doet voor er nog maar verder aan de wagen iets gedaan wordt.
Nu hopen dat ik nog wat kan recupereren voor blok nummer 4 intussen