Haha vandaag was helaas niet zo'n succesvolle dag
Heb allemaal 14-ers gereden terwijl ik toch eigenlijk stiekem rond de 13.6/13.7 had gehoopt (Vorige keer 13.8 namelijk)
Elke keer als ik de bandenspanning vandaag liet zakken ging m'n 60ft tijd omlaag. Maar de eindtijd werd steeds slechter. (Had 'm de 1e keer op 2.4 en laatste keer op 1.8)
Snapte dr niks van:
-Betere banden
-auto opnieuw uitgelijnd (Voorkant camber van -2,60 naar -0.50 en de sporing goed gezet, achter is niet veranderd)
-Andere intercooler.
Merk 't verschil toch wel goed op de straat, ik heb stuk minder wielspin, helaas op de dragstip ontkwam ik er niet aan.
Uiteindelijk schoot me de laatste run te binnen dat ik m'n voorvering nog hard had staan. Durfde 'm niet in 1x ver omlaag te zetten dus had 'm 3 tandjes softer gezet. En direct rijd ik 1tiende van mn tijd af....
Hmmmmm beetje jammer dat ik daar pas aan dacht bij de laatste keer
Morgen nog even turbodruksysteem testen want daar liep ik nog 0,1bar mis (en onderweg ging er nog eens een keer 0,1bar vanaf en begon de turbo te horen blazen, dus moet ergens lekje zitten)
Dus het lijkt erop dat ik niet echt voor een goede 60ft moet gaan maar beter iets hogere banden spanning en dan een paar honderste langzamer op 60ft kan zijn. Dan is mijn eindtijd in ieder geval een stuk sneller
Gaan we de 7e maar eens even uitproberen
Des al niet te min, mooie dag gehad, lekker weer en was weer gezellig
MarkDuffy > Mitsubishi Galant vr2
-
- Junior
- Berichten: 72
- Lid geworden op: 27 dec 2011 23:31
Re: MarkDuffy > Mitsubishi Galant vr2
wel een super snel ding joh , ik reed tegen je in de rode civic coupe je ging als een speer weg haha
FAST ENGINEERING
Re: MarkDuffy > Mitsubishi Galant vr2
Je zegt betere banden maar ben je naar een andere band omtrek gegaan?
Re: MarkDuffy > Mitsubishi Galant vr2
Thanks ignition
@Wazzup Jep, ben van 215/35-18 naar 225/40-18 gegaan.
Maar laatste run was mijn eindsnelheid het zelfde als de vorige keren. en de 60ft ook alweer wat beter.
Dus ik ga er vanuit als ik de volgende keer weer start met volledige turbodruk en mn voorvering direct stuk zachter zet dat ik er een stuk beter uit moet komen als afgelopen keer
@Wazzup Jep, ben van 215/35-18 naar 225/40-18 gegaan.
Maar laatste run was mijn eindsnelheid het zelfde als de vorige keren. en de 60ft ook alweer wat beter.
Dus ik ga er vanuit als ik de volgende keer weer start met volledige turbodruk en mn voorvering direct stuk zachter zet dat ik er een stuk beter uit moet komen als afgelopen keer
- Corsa_GSi
- DHRA Timing Crew
- Berichten: 750
- Lid geworden op: 19 okt 2011 14:38
- Locatie: Regio Rotterdam
- Contacteer:
Re: MarkDuffy > Mitsubishi Galant vr2
Hoe hard staat je achter demping?
Als die ook op zacht staat, dan krijg je teveel rol in de auto bij het starten.
Als die ook op zacht staat, dan krijg je teveel rol in de auto bij het starten.
Speed provides the one genuinely modern pleasure!
Re: MarkDuffy > Mitsubishi Galant vr2
achter had ik helemaal hard staan
Re: MarkDuffy > Mitsubishi Galant vr2
Je banden zijn ook hoger en breder dus zal je ook iets meer verlies hebben met acceleratie.
Klze powered