
Heb allemaal 14-ers gereden terwijl ik toch eigenlijk stiekem rond de 13.6/13.7 had gehoopt (Vorige keer 13.8 namelijk)
Elke keer als ik de bandenspanning vandaag liet zakken ging m'n 60ft tijd omlaag. Maar de eindtijd werd steeds slechter. (Had 'm de 1e keer op 2.4 en laatste keer op 1.8)
Snapte dr niks van:
-Betere banden
-auto opnieuw uitgelijnd (Voorkant camber van -2,60 naar -0.50 en de sporing goed gezet, achter is niet veranderd)
-Andere intercooler.
Merk 't verschil toch wel goed op de straat, ik heb stuk minder wielspin, helaas op de dragstip ontkwam ik er niet aan.
Uiteindelijk schoot me de laatste run te binnen dat ik m'n voorvering nog hard had staan. Durfde 'm niet in 1x ver omlaag te zetten dus had 'm 3 tandjes softer gezet. En direct rijd ik 1tiende van mn tijd af....
Hmmmmm beetje jammer dat ik daar pas aan dacht bij de laatste keer

Morgen nog even turbodruksysteem testen want daar liep ik nog 0,1bar mis (en onderweg ging er nog eens een keer 0,1bar vanaf en begon de turbo te horen blazen, dus moet ergens lekje zitten)
Dus het lijkt erop dat ik niet echt voor een goede 60ft moet gaan maar beter iets hogere banden spanning en dan een paar honderste langzamer op 60ft kan zijn. Dan is mijn eindtijd in ieder geval een stuk sneller

Gaan we de 7e maar eens even uitproberen

Des al niet te min, mooie dag gehad, lekker weer en was weer gezellig
