(re)introducing: Vtec Rider - Bas B
Geplaatst: 26 nov 2011 10:35
Nieuw forum... nieuwe voorstelronde.
Ik ben Bas B en uit Purmerend en horsepower-/ speedfreak.
Schiet vaak videos op en langs de baan tijdens de DHRA events maar om mijn adrenaline en mijn bezine doorlopen aderen te voeden mag ik als alles meezit aankomend jaar weer rijden in de Total Car Concept drag civic.
Misschien leuk om hier wat specs en plaatjes te plaatsen:
Motor specificaties:
- Dart full closed deck onderblok
- B18C6 Integra Type R cilinderkop volledig bewerkt(met o.a. Ferrea Klepveren etc. rev. limit 9000rpm)
- Jackson Racing supercharger + TCC - Racing pulley (15psi/ 1 bar)
- RC engineering 1200 cc injectoren
- NX (dry) lachgas systeem met purge valve (max 100pk shot)
- AEM fuel rail
- B&M benzinedrukregelaar
- TCC - Racing benzinedrukmeter
- LHT Performance Air to Water cooler
- Spoon thermostaat
- ITR radiateur met platte fan
- Spoon 1.35 bar radiateurdop
- AEM cold air intake systeem
Motormanagement en monitoring:
- MSD ontsteking & blaster coil
- Interieur meters :
*AEM wide band Air/fuel
*Autometer boost
*Autometer oilpressure
*Autometer oiltemperature
- TCC geprogrammeerde boost chip (ECtune)
Aandrijflijn:
- TCC Racing licht metalen vliegwiel
- ACT koppeling set
- Versnellingsbak Type R met Quaife LSD
Uitlaatsysteem:
- Kamikaze 4-1 RVS uitlaatspruitstuk
- 3 inch TCC custom uitlaat.
Onderstel en remmen:
- Intrax schroefset
- Traction Bars
- Ferodo DS2500 remblokken
- Goodridge stalen remleidingen
- Veerpootbruggen : Summit voor boven, Voor onder JDM,
- Achter onder Tenzo en Achter boven Z-speed.
- M&H drag slicks op Rota slipstream velgen
Prestaties:
Maximaal vermogen laatste meting 465 pk met lachgas (zonder intercooler)
Boost op dit moment rond de 15 psi.
Koppel met lachgas 445 nm
Snelste 1/4 mile : 11.4 sec@205km/u
on board drachten 2010:
[youtube][/youtube]
Mijn kanaal met meer drachten videos:
http://www.youtube.com/user/basboersma
Ik ben Bas B en uit Purmerend en horsepower-/ speedfreak.
Schiet vaak videos op en langs de baan tijdens de DHRA events maar om mijn adrenaline en mijn bezine doorlopen aderen te voeden mag ik als alles meezit aankomend jaar weer rijden in de Total Car Concept drag civic.
Misschien leuk om hier wat specs en plaatjes te plaatsen:
Motor specificaties:
- Dart full closed deck onderblok
- B18C6 Integra Type R cilinderkop volledig bewerkt(met o.a. Ferrea Klepveren etc. rev. limit 9000rpm)
- Jackson Racing supercharger + TCC - Racing pulley (15psi/ 1 bar)
- RC engineering 1200 cc injectoren
- NX (dry) lachgas systeem met purge valve (max 100pk shot)
- AEM fuel rail
- B&M benzinedrukregelaar
- TCC - Racing benzinedrukmeter
- LHT Performance Air to Water cooler
- Spoon thermostaat
- ITR radiateur met platte fan
- Spoon 1.35 bar radiateurdop
- AEM cold air intake systeem
Motormanagement en monitoring:
- MSD ontsteking & blaster coil
- Interieur meters :
*AEM wide band Air/fuel
*Autometer boost
*Autometer oilpressure
*Autometer oiltemperature
- TCC geprogrammeerde boost chip (ECtune)
Aandrijflijn:
- TCC Racing licht metalen vliegwiel
- ACT koppeling set
- Versnellingsbak Type R met Quaife LSD
Uitlaatsysteem:
- Kamikaze 4-1 RVS uitlaatspruitstuk
- 3 inch TCC custom uitlaat.
Onderstel en remmen:
- Intrax schroefset
- Traction Bars
- Ferodo DS2500 remblokken
- Goodridge stalen remleidingen
- Veerpootbruggen : Summit voor boven, Voor onder JDM,
- Achter onder Tenzo en Achter boven Z-speed.
- M&H drag slicks op Rota slipstream velgen
Prestaties:
Maximaal vermogen laatste meting 465 pk met lachgas (zonder intercooler)
Boost op dit moment rond de 15 psi.
Koppel met lachgas 445 nm
Snelste 1/4 mile : 11.4 sec@205km/u
on board drachten 2010:
[youtube][/youtube]
Mijn kanaal met meer drachten videos:
http://www.youtube.com/user/basboersma