Pagina 2 van 5

Re: Tim Lust

Geplaatst: 30 dec 2011 22:51
door Gerard Roelofsen
Nice Specs

Welke klasse wil je gaan rijden straks?.

Re: Tim Lust

Geplaatst: 31 dec 2011 21:46
door Timmeh
Ik heb werkelijk geen idee in welke klasse ik terecht kom, daar kom ik de eerste keer achter. ik hoop a-sl of se klasse. :) ik wil iedergeval zorgen dat de auto door de se-keuring heen kan. De auto is helemaal nieuw voor me en ik heb met deze nog geen een keer een 400m sprint gedaan. sterker nog ik heb er maar 400km mee gereden ( constant 130 in 6e versnelling) en 10km voor dat ik thuis was, blies ik de kop van de inlaat klep eraf :(.

gelukkig viel dit allemaal onder garantie en is de auto terug gegaan naar engeland om gemaakt te worden.
Nieuwe cilinderkop, wiseco zuigers, hks drijfstangen en acl lagers zijn daar erin gegaan. begin januari poging 2 om hem heel thuis te krijgen. :P

Re: Tim Lust

Geplaatst: 01 jan 2012 10:18
door Shepherd moon
op hoeveel pk reken je dan ergens?

Re: Tim Lust

Geplaatst: 01 jan 2012 10:59
door Gerard Roelofsen
Timmeh schreef:Ik heb werkelijk geen idee in welke klasse ik terecht kom, daar kom ik de eerste keer achter. ik hoop a-sl of se klasse. :) ik wil iedergeval zorgen dat de auto door de se-keuring heen kan. De auto is helemaal nieuw voor me en ik heb met deze nog geen een keer een 400m sprint gedaan. sterker nog ik heb er maar 400km mee gereden ( constant 130 in 6e versnelling) en 10km voor dat ik thuis was, blies ik de kop van de inlaat klep eraf :(.

gelukkig viel dit allemaal onder garantie en is de auto terug gegaan naar engeland om gemaakt te worden.
Nieuwe cilinderkop, wiseco zuigers, hks drijfstangen en acl lagers zijn daar erin gegaan. begin januari poging 2 om hem heel thuis te krijgen. :P

Ok beter dat ze dat netjes onder garantie gemaakt hebben.
Maar voor de sl klassen heb je een uitdaging. In deze klasse is een screamerpipe niet toegestaan en moet deze terug uitkomen in het uitlaatsysteem. In de SE wag dit wel maar is een brandwerende race overall verplicht die voldoet aan Bv het FIA keurmerk.

Re: Tim Lust

Geplaatst: 01 jan 2012 11:07
door Gerard Roelofsen
Zit ff verder in je Specs te kijken. Jou turbo is goed voor 500 à 600 pk. Ik zou lekker SE gaan rijden, is voor jou meer mogelijk en je kan dan dikke slicks achterop leggen. Je hebt ruimte zat met die wide body arch.

In theorie kan je sneller als 12 sec , als je dit haalt moet je een rolbeugel en een vliegwielschild hebben als ook een brandwerend race pak ( pak ivm je screamerpipe)

Misschien is het handig dat je ff contact opneemt met keuring@dhra.nl dan kunnen we al je vragen stap voor stap beantwoorden. Weet je zeker dat je zonder problemen door de keuring komt en lekker kan knallen :tree

Re: Tim Lust

Geplaatst: 01 jan 2012 11:42
door Marcel Gouma
Volgens mij moet gerard de autocorrectie uitzetten.
Moest ff heel goed lezen dat je screamerpipe bedoelde hihi

Re: Tim Lust

Geplaatst: 01 jan 2012 13:02
door Gerard Roelofsen
Ja de iPad geeft problemen. Kan soms ook ineens niet meer verder.
Sorry about that.

Re: Tim Lust

Geplaatst: 01 jan 2012 15:13
door Timmeh
bedankt voor de reacties.

de laatste mapping had hij 609 vliegwiel pk's op 1,3bar.

Ik denk dat ik idd het beste in de se klasse kan meerijden. zodra de auto weer terug is kijk ik de auto na zodat ik wat specifiekere vragen kan stellen over de regels en aanpassingen die ik moet doen. :)

Re: Tim Lust

Geplaatst: 01 jan 2012 16:19
door Gerard Roelofsen
We gaan je helpen :nx

Re: Tim Lust

Geplaatst: 04 jan 2012 05:14
door Private-Bryce
lekker dan timmie! ben echt benieuwd wat ie gaat doen oud!
en jij ook welkom hier natuurlijk ;)