Waarom heb je er trouwens geen let blok in gedaan ? Ik heb mijn corsa eruit gedaan omdat met 340 pk alleen maar wielspin had met sper. Tot in de 3de versnelling dus eerste 2 versnellingen halfgas geven en pas de 3 halverwege volgas;. Daarom ben ik overgestapt naar een speedster veel sneller onderin.
Mijn corsatje B
Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc
Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc
Speedster Turbo Gun METAL 550hp 2013 Botter Tuning & Klasen Motors
- corsaracer
- DHRA Timing Crew
- Berichten: 327
- Lid geworden op: 24 okt 2011 15:50
- Locatie: brabant
- Contacteer:
Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc
omdat iedereen al een let rijdt en marcel gewoon wat anders wou haha
en het geluid is ook vele malen beter dan een let
maare das een bekende corsa, made by kerni
en het geluid is ook vele malen beter dan een let
maare das een bekende corsa, made by kerni
c20xe in de corsa,
c20xet in opbouw
c20xet in opbouw
- Corsa_GSi
- DHRA Timing Crew
- Berichten: 750
- Lid geworden op: 19 okt 2011 14:38
- Locatie: Regio Rotterdam
- Contacteer:
Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc
Ach zelfs met een phase 2 LET kan je al wielspin in 3 versnellingen hebben MET een sper erin!
Dus waarom zoveel vermogen in een Corsa, omdat we dat ding nu eenmaal hebben!
Dus waarom zoveel vermogen in een Corsa, omdat we dat ding nu eenmaal hebben!
Speed provides the one genuinely modern pleasure!
- Marcel Gouma
- DHRA Technical Inspection
- Berichten: 955
- Lid geworden op: 15 sep 2011 12:27
- Locatie: Twente
- Contacteer:
Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc
daarom rij ik een charger motor.
Dat is pas snel onderin. Kun je totaal niet vergelijken met een turbo motor.
Wielspin, ja heb ik wel op sommige banen en met sommige banden.
Burnouts trekken tot op de 1/8 mile, ook geen probleem.
Maar daar heb je niets aan. Goeie banden en zorgen dat je het op de weg krijgt.
Dat is de kunst..
Ok bovenin krijgt die het moeilijk maar daarvoor zit het lachgas systeem er nu in voor 75%.
Deze winter bouw ik dat af.. Dan kan die boven in ook weer meedoen.
En misschien de druk maar wat verhogen.
1 bar is leuk maar kan nog wel iets meer bij
Dat is pas snel onderin. Kun je totaal niet vergelijken met een turbo motor.
Wielspin, ja heb ik wel op sommige banen en met sommige banden.
Burnouts trekken tot op de 1/8 mile, ook geen probleem.
Maar daar heb je niets aan. Goeie banden en zorgen dat je het op de weg krijgt.
Dat is de kunst..
Ok bovenin krijgt die het moeilijk maar daarvoor zit het lachgas systeem er nu in voor 75%.
Deze winter bouw ik dat af.. Dan kan die boven in ook weer meedoen.
En misschien de druk maar wat verhogen.
1 bar is leuk maar kan nog wel iets meer bij
Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc
misschien een idee om een keer de 1/4 mile te rijden in zijn achteruit zodat je tijdens het optrekken juist meer druk krijgt op de banden
sorry, kon het niet laten
sorry, kon het niet laten
slow old pickup truck
- Marcel Gouma
- DHRA Technical Inspection
- Berichten: 955
- Lid geworden op: 15 sep 2011 12:27
- Locatie: Twente
- Contacteer:
Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc
hahahahahahahahahah.
Ik vind hem wel goed. alleen het stuurt dan zo lastig
Een wheeliebar is dan een veel veiliger optie.
Maar dan moet ik eerst door de 12 sec vanwege klasse wissel naar SM
Ik vind hem wel goed. alleen het stuurt dan zo lastig
Een wheeliebar is dan een veel veiliger optie.
Maar dan moet ik eerst door de 12 sec vanwege klasse wissel naar SM
Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc
All die aanpassingen had je goedkoper geweest met een c20let en 4x4 systeem erop ?
en slicks vindt in gewoon nep op straat mag je ook niet met slicks rijden. Daarom vindt ik
het mooi om een auto zo orgineel mogelijk een snelle tijd laten neerzetten die ook straat legaal is.
en slicks vindt in gewoon nep op straat mag je ook niet met slicks rijden. Daarom vindt ik
het mooi om een auto zo orgineel mogelijk een snelle tijd laten neerzetten die ook straat legaal is.
Speedster Turbo Gun METAL 550hp 2013 Botter Tuning & Klasen Motors
- Gerard Roelofsen
- DHRA Technical Inspection
- Berichten: 1245
- Lid geworden op: 17 okt 2011 20:32
- Locatie: Borculo
Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc
Dot cheater slicks en voilà
Whatever you can do, or dream you can, BEGIN IT!
Boldness has Genius, Power and Magic in it.
"Goethe"
People that believe in heaven, Don't want to die to get there!
"Steve Jobs"
Boldness has Genius, Power and Magic in it.
"Goethe"
People that believe in heaven, Don't want to die to get there!
"Steve Jobs"
- corsaracer
- DHRA Timing Crew
- Berichten: 327
- Lid geworden op: 24 okt 2011 15:50
- Locatie: brabant
- Contacteer:
Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc
Wou net zeggen, de corsa mag nog gewoon op straat dus....
c20xe in de corsa,
c20xet in opbouw
c20xet in opbouw
- Marcel Gouma
- DHRA Technical Inspection
- Berichten: 955
- Lid geworden op: 15 sep 2011 12:27
- Locatie: Twente
- Contacteer:
Re: Corsa B 2.0 16v + Eaton M90 Supercharger, Nos Etc
weazle schreef:All die aanpassingen had je goedkoper geweest met een c20let en 4x4 systeem erop ?
en slicks vindt in gewoon nep op straat mag je ook niet met slicks rijden. Daarom vindt ik
het mooi om een auto zo orgineel mogelijk een snelle tijd laten neerzetten die ook straat legaal is.
Nee want dan het ik die LET op dezelfde wijze opgebouwd.
Maar ik snap je probleem niet helemaal.
Waarom doe je zo moeilijk...
En nep en niet straat legaal?
Ga er niet eens op in..
PS ga me niets vertellen over ombouwen etc in corsa's..
Misschien gaat het kwartje vallen als ik je vertel dat ik dus 50% eigenaar ben van Corsa-NovaTuning.nl
DE OMBOUW site in Europa voor corsa al sinds de laatste 10 jaar...