en ik het is GELUKT 8)
niet moeten aanschuiven bij de keuring, lampentest ok en dan de brug op...
Dan begonnen die direct te melken over m'n remleidingen die ik heb opgeschuurd en heb behandeld met zink en zwarte verf.
Mag niet behandeld worden.
Maar 't was oppervlakteroest en opschuren leken mij en een goede vriend de beste oplossing omdat het overdreven is heel het remleiding systeem te vervangen.
gewoon het feit dat het niet mag => volgend jaar in orde brengen
Maar na die opmerking hebben ze de rest eens vluchtig bekeken en ik mocht door met een groene kaart
Daarna vlug de dempers en velgen gewisseld. Bij deze de wagen vooraan terug een standje omhoog gelegd, maar is direct 3cm hoger met die koni's.
Beetje wennen aan het zicht, maar is vooral om verder de wegligging te testen omdat die nogal slecht was aan de achterzijde.
Heel kwispelig gedrag, zeer labiel in rechtuit rijden. Daarom weer wat meer druk achteraan door vooraan wat hoger te leggen.
Achteraan lag het al op z'n laagste wat nog een hoge stand is bij die dempers
Ik heb echt nood aan een goede schroefset later
Maar tijdens het korte ritje van de sleutelplaats naar de keuring en terug ff de wagen getest en bleek, ondanks nog niet uitgelijnd te zijn achteraan, al veel stabieler rijden bij het rechtuit rijden. Maar dat was nog met stock wieltjes en schokdempers.
1 ding is me opgevallen dat de remmen achteraan snel last hebben van fading. Die standaard remblokken deugen voor geen meter. Want de rook kwam er al na 2km's uit
Deze week nog proberen uitlijnen en meteen eens testen wat het geeft.
Later nog wat voorbereidingen voor Assen in orde brengen en daarna nog eens kijken voor nieuwe remblokjes voor en achteraan.
Nog een zichtje met de rota's er terug onder.
Ok, de wagen is totaal nog niet gewassen of zo

maar soit...
Vooraan wat hoger nu...
